perjohan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Her har det vært mange svar, så denne satt visst langt inne. Det er en Daimler Dart, som ble produsert tidlig på 60-tallet. Fin sak med liten V8-motor edit: Mulig det blir protester her. Det fulle navnet er Daimler Dart SP250, som den fikk ved lansering i 1959. Etter ett år (to år?) mistet den Dart-navnet, fordi det ble protester fra Dodge (Dodge Dart, for de som husker den). Så fram til 1964, het bilen Daimler SP250. Endret 4. september 2005 av perjohan Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Svaret over er riktig, så jeg legger ut en ny. Denne var litt mer vanlig i Norge enn forrige bil. edit: Og den er mye lettere, så her må korrekt modellbetegnelse (eller årstall) med. Endret 4. september 2005 av perjohan Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Triumph Spitfire MK I eller II Endret 4. september 2005 av Opus Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Feil (men ikke helt på jordet). Det er en Triumph, men ikke en Spitfire. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg legger ut bilde av en GT 6 MKII. MkIII hadde grillen enda lavere (bla.). Riktig svar skal altså være MkI. Jeg regner med du hadde funnet det ut raskt om jeg hadde svart at det ikke var en MkII. Så du får legge ut en ny bil. edit: Mulig tegninga ikke er helt korrekt. Det var en variant med høy, men delt støtfanger. Jeg er usikker på om det var Mk2. Den grønneer i hvert fall helt sikkert en 1967 Mk1 Endret 4. september 2005 av perjohan Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Stort sett like alle Triumphene Hva er dette for en skjønnhet: Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 [enkeltvedobboltve] K70, annen kan legge ut ny bil. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Lenge siden jeg har lagt ut en bil så jeg prøver meg Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Nix, men du er på rett side av kloden Denne kreasjonen kommer fra et av nabolandene til den produsenten du nevnte Edit: Denne bilen har båndt til Audi eller XXX / Auto Union som det het den gang der XXX er produsenten av denne bilen Endret 4. september 2005 av zandro Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jupp din tur! Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vil ha nøyaktig navn på denne: Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Opel Commodore? Vill ha litt til... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Opel Commodore GSE? Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ville fram til at det er ein Commodore B. GS/E er jo rett det og då... Er ein Opel Commodore B GS/E Zandro og morra får krangla om å komma med ny bil Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Lar noen andre legge ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå