Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
min jobb er ikke å lalle dere til å klare det .. den er å gi dere en oppgave å løse.. klarer dere ikke det så er dere for late/dumme/ opptatte med andre ting (regner ikke med at noen tar denne tråden på liv og død så regner med at det er det siste som oftes stemmer :p)

Ggg har et poeng. Det skaper bare dårlig stemning.

Lenke til kommentar
min jobb er ikke å lalle dere til å klare det .. den er å gi dere en oppgave å løse.. klarer dere ikke det så er dere for late/dumme/ opptatte med andre ting (regner ikke med at noen tar denne tråden på liv og død så regner med at det er det siste som oftes stemmer :p)

Det fins mellomting! Litt hint og hjelp er forventa! Håpar du klarer å følja "reglane" som er utvikla over 200 sider.

Skal vera enig i at denne bilen ser lettare ut, sjøl om det er ufattelig mange suv'ar som er dønn like.

Synest den liknar på Lexus RX, men fronten/tåkelysa stemmer ikkje. Kan vera styling, men kan og vera kopi fra t.d. Korea eller Kina.

Forventar at du føl spelereglane og komenterer litt innlegga så me kjem fram til eit svar og kjem vidare.

Edit:

Ser det er fleire enn meg som er lei av arogansen. Håpar Kebab tar hintet og bidrar til den gode stemninga som har prega denne tråden. Han har utvilsomt kunnskap som me vil ha med.

Endret av Ggg
Lenke til kommentar

når jeg kommer med en utfordring forventer jeg at dere skal finne ut mest mulig uten hjelp ..

biler jeg kommer med er ikke stylet eller noe .. det er nye biler som er i produksjon i dag .. alle bildene jeg kommer med er tilogmed pressebilder..

det er for lett å tippe seg igjennom bilene her med hint..

beklager .. men jeg forventer at folk her skal kunne mer enn hva som tydligvis blir vist her ..

Erik Braseth: faktisk er det feil :p er Acura MDX :p (miniatyre kosmetiske forskjelder)

men men ..

Lenke til kommentar

Acura/Honda, Imsdal/Olden. Det er samma ulla begge deler.

Beklager kvaliteten på bildet jeg la ut, men finner ikke igjen mine bilder tatt av tilsvarende bil.

Bilen kommer fra andre siden av dammen, fra slutten av 70-tallet. Dekalene gir ganske gode hint ;)

Lenke til kommentar

noe tullball Mc Larren har kommet med.?

Edit : "fegene" ligner noe stygt fra 80tallet, en real prototype.?

Edit etter Editten : ville trodd det var mere morro om det var utklipp fra norsk solgte biler...

Alle klippet ut klinklys å deler av panser foreksempel...... en tanke..

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Alle klippet ut klinklys å deler av panser foreksempel...... en tanke..

Prøvde dette tidligere. Bakruta fra en opel monza, bilde av sida på en toyota camry (avataren min) osv. Tok en stund før folk gjetta riktig da også :)

Ang bilen som er der nå:

Noe Pininfarina har tegnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...