eab Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Honda MDX 2 av 2 så langt .. jeg EIER dere 2 av 3 så langt, hvis du skal holde telling Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 min jobb er ikke å lalle dere til å klare det .. den er å gi dere en oppgave å løse.. klarer dere ikke det så er dere for late/dumme/ opptatte med andre ting (regner ikke med at noen tar denne tråden på liv og død så regner med at det er det siste som oftes stemmer ) Ggg har et poeng. Det skaper bare dårlig stemning. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Og vi fortsetter glatt med neste bil: Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) min jobb er ikke å lalle dere til å klare det .. den er å gi dere en oppgave å løse.. klarer dere ikke det så er dere for late/dumme/ opptatte med andre ting (regner ikke med at noen tar denne tråden på liv og død så regner med at det er det siste som oftes stemmer ) Det fins mellomting! Litt hint og hjelp er forventa! Håpar du klarer å følja "reglane" som er utvikla over 200 sider. Skal vera enig i at denne bilen ser lettare ut, sjøl om det er ufattelig mange suv'ar som er dønn like. Synest den liknar på Lexus RX, men fronten/tåkelysa stemmer ikkje. Kan vera styling, men kan og vera kopi fra t.d. Korea eller Kina. Forventar at du føl spelereglane og komenterer litt innlegga så me kjem fram til eit svar og kjem vidare. Edit: Ser det er fleire enn meg som er lei av arogansen. Håpar Kebab tar hintet og bidrar til den gode stemninga som har prega denne tråden. Han har utvilsomt kunnskap som me vil ha med. Endret 21. august 2005 av Ggg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 når jeg kommer med en utfordring forventer jeg at dere skal finne ut mest mulig uten hjelp .. biler jeg kommer med er ikke stylet eller noe .. det er nye biler som er i produksjon i dag .. alle bildene jeg kommer med er tilogmed pressebilder.. det er for lett å tippe seg igjennom bilene her med hint.. beklager .. men jeg forventer at folk her skal kunne mer enn hva som tydligvis blir vist her .. Erik Braseth: faktisk er det feil er Acura MDX (miniatyre kosmetiske forskjelder) men men .. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ahh. Et fint bilde... Trolig noe mellom '70tallet '80tallet. Men hva merke vet jeg ikke enda Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Acura/Honda, Imsdal/Olden. Det er samma ulla begge deler. Beklager kvaliteten på bildet jeg la ut, men finner ikke igjen mine bilder tatt av tilsvarende bil. Bilen kommer fra andre siden av dammen, fra slutten av 70-tallet. Dekalene gir ganske gode hint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 pontiac Can Am Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hillman Imp eller Singer Chamois. Ikke så lenge siden den var sist. Edit: tar kvelden nå, så den som har lyst legger ut en ny en. Gjerne en det går an å klare Endret 21. august 2005 av skrekk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 så den som har lyst legger ut en ny en. Gjerne en det går an å klare Tviler på at noen klarer den bilen du Jeg klarer det vertfall ikke.. Er den i produksjon da? Ser ut som en prototype Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dome ettellerannet? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) noe tullball Mc Larren har kommet med.? Edit : "fegene" ligner noe stygt fra 80tallet, en real prototype.? Edit etter Editten : ville trodd det var mere morro om det var utklipp fra norsk solgte biler... Alle klippet ut klinklys å deler av panser foreksempel...... en tanke.. Endret 22. august 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Alle klippet ut klinklys å deler av panser foreksempel...... en tanke.. Prøvde dette tidligere. Bakruta fra en opel monza, bilde av sida på en toyota camry (avataren min) osv. Tok en stund før folk gjetta riktig da også Ang bilen som er der nå: Noe Pininfarina har tegnet? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) sansynligvis italiensk vare.....? maserati..? Endret 22. august 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Den skulle seieproduseres, men de kom aldri så langt.. Bare 2 stk er laget.. 633.9 kw / 850.1 bhp @ 6200 rpm 0-100: 3,2 sek Endret 22. august 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå