Kebab GUD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 er jo ingenting i grillem på den .. det er altså denne der skal finne må lese tråden før du svarer vetu forresten .. jeg trenger 4 stykker til å skrive at de gir seg før jeg sier hva det er Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvorfor viser du da bilde av en Lexus LS430 da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvis du leser tråden så ser du det .. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Etter litt søking på Lexus på dinside (der bildet ditt kommer ifra) fant jeg: Lexus LS430 Dette kan jeg sverge på at stemmer Altså.. Jeg tror du har misforstått litt (Og ikke lest).. Det er ikke den bilen vi skal gjette..... Det er denne: Bildet av lexusen er for å vise at den ikke ligner da perjohan synes den lignet syyykt på lexusen.... Endret 17. august 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Okei, men den ligner litt på Lexus LS430 da... hehe. Kan du gi noen hint om bilen. 7p7.org var sperret Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vel det er min side selvsagt er det ingen info der.. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Okei, men den ligner litt på Lexus LS430 da... hehe. Kan du gi noen hint om bilen. 7p7.org var sperret Hvis du leser tråden så har du fått noen hint.. Den siden er hjemmesiden til han som postet bilen og har ingenting med bilen å gjøre.. BTW: Jeg gir opp! Endret 17. august 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 må bare 3 til ...til for at jeg avslører Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Okei. jeg gir meg. *søker i all stillhet etter den mystiske bilen* Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jepp gir opp her også. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå må det bare en til... kom ann nå sistemann. Gi deg... hehe. vil ha ny bil nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bilen er en CHERY oriental son Lages i kina.. landet det ikke finnes bil designeren i .. designet er kopi av diverse Toyotaer.. (en av de andre bilene er en daewoo kopi.. og de har en suv som har et honda design) selvsagt er det en del søksmål.. grunnen de er mye i media i USA nå er fordi de lover å selge biler til HALVE PRISEN!! av konkuretene .. men sykt lang garanti osv... (husk.. de bruker ikke noe på design ) her er en ny bil jeg gir ingen info på denne heller Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jaguar? Velkommen tilbake btw. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bilen er en CHERY... Chery ja! Tror jeg leste at kineserene ble saksøkt fordi navnet lignet for mye på Chevy! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) ja det også .. de blir saksøkt av alle.. GM saksøker de også fordi de mener Chery QQ er en kopi av en Daewoo osv osv .. men bare en har prøvd seg på å tippe på neste bil Endret 18. august 2005 av Kebab GUD Lenke til kommentar
askare Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er ikke så helt ulik en "herpa" Renault Spider. Litt vanskelig slike Spider-biler, for de er så jævla like alle sammen. Høyreratt, så kanskje det er noe engelsk. (hmm tvilsomt, for bilen er jo litt pen.....) Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvordan kan du vite at bildet ikke er speilvendt? Dårlig med tipping og lenge siden bilen er lagt inn. Kanskje noen hint eller en ny bil hadde vært på sin plass? Lenke til kommentar
askare Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 re: Hvordan kan du vite at bildet ikke er speilvendt? For alt jeg vet så kan det være speilvendt, kanskje oppned også?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå