voluz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hm... tror det blir enklere å følge med hvis vi gjør oss ferdig med en bil før vi legger ut en ny. Altså - vi legger ikke ut et nytt bilde før bilen på det siste bildet er identifisert. Og siste bilde er jo identifisert, så nytt bilde: Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Stemmer at bildet jeg la ut var en 1967 Chevrolet Chevelle. voluz's bilde er en lettere "modifisert" Mitsubishi Sigma fra rundt 1993. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 voluz' bilde er en lettere "modifisert" Mitsubishi Sigma fra rundt 1993. Stemmer bra det ja... La ut bilde av min egen Sigma, en 92-modell. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hm... tror det blir enklere å følge med hvis vi gjør oss ferdig med en bil før vi legger ut en ny. Altså - vi legger ikke ut et nytt bilde før bilen på det siste bildet er identifisert. Og siste bilde er jo identifisert, så nytt bilde: Og hvis jeg ikke tar helt feil var det den som gjetta riktig som fikk legge ut nytt bilde? *Kremt* Jeg tar meg friheten. Dette her er virkelig noe å bryne seg på! Endret 7. mars 2005 av Lada2103 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Landssvikere! Vw Polo Treser Cab. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Eneste forslaget jeg kom ang. den poloen var keinath, men så kom jeg på at det kanskje bare var Opel. Finnes det noen sånne Treser'e i Norge? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Eneste forslaget jeg kom ang. den poloen var keinath, men så kom jeg på at det kanskje bare var Opel. Finnes det noen sånne Treser'e i Norge? Jupp, det er Opel. Er vel Ascona, er ikke det? Ezekiel, har ikke du en rasarbil av en Ascona, vet du noe? Det finnes/fantes iallfall èn. Det var en kvinne på Østlandet som konstant hadde bilen på autodb.no og Motorbørsen, men så ikke ut som hun fikk solgt den. Sikkert vanskelig å selge slike uvanlige biler. Jeg har lenge siklet etter forskjellige eksemplarer i Tyskland, en vakker dag kanskje.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nå er jeg ikke helt med her, ser ingen opel eller ascona i denne tråden Bilen lada2103 la ut ser veldig japansk ut. Navn aner jeg ikke Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bilen lada2103 la ut ser veldig japansk ut. Navn aner jeg ikke Jeg kan vil gi en ledetråd: Nei, det er ingen japansk bil. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nå er ikke jeg noen bilekspert, men jeg syns det ligner litt på en Rover Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei det er ingen Rover og den er heller ikke engelsk. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 En Lada da? Syns det ligna på en Rover i fronten jeg Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei det er ingen Lada, men du nærmer deg Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tja, når du sier det så.. Rattet er jo tross alt på riktig side. Tipper Volga (hvis de finnes lenger). Får vel se om jeg finner noen biler som ligner Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Bingo! Det er en Volga 31105. (Russernes sans for modellbetegnelser er laber) :!: Endret 8. mars 2005 av Lada2103 Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nytt bidrag: Bare en liten del av bilen, ellers ville det blitt ganske enkelt (ps: har bilder av totalvraka biler, men de er så ødelagte at til og med jeg som har tatt bildene har problemer med å identifisere de) Lenke til kommentar
voluz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gammel Honda Accord. ;P Nei, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det må være Opel Monza Endret 9. mars 2005 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå