Pluggen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vill gjetning: En annen utgave av Renault 4? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Helt vilt! Altså feil svar. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nei. Hint: se på bakpartiet, det ligner på "storebroren". Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hva med Peugeot 104? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Noen som har sett denne før? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Triumph Spitfire? er ikke helt sikker pga pyntelister og fronten Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Nei, det er ikke en Spitfire. Hint: Det er ikke en annen engelsk bil, heller. Selv om det ser ut som et typisk engelsk 60-talls sportsbil. Ikke en Maserati, heller. (Og ikke en annen italiensk) Endret 13. august 2005 av perjohan Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvor er den laget da? Tysk? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det kan jeg ikke si. Da blir det for lett. Men jeg kan sis så mye som at vi har ikke sett mange sportsbiler fra dette landet. Faktisk ingen andre, som jeg kommer på. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Er det en Mercedes? Syntes jeg hadde sett den før, ett eller annet sted Takk for at du sa ifra! =P Endret 13. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er det en Merchedes? Syntes jeg hadde sett den før, ett eller annet sted Nei, det er ingen Mercedes. Dessuten er det vel en del biler produsert i Tyskland, som jeg vil kalle sportsbiler (se forrige innlegg)........ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ok... Nå har jeg tatt en brainstorming for meg selv... - Det kan vel være Frankrike, men de lager vel sportsbiler i fleng.... - Belgia har sportsbiler! (Iallefullefall én) - Spania...? - I værste fall.... Russland? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ok... Nå har jeg tatt en brainstorming for meg selv... - Det kan vel være Frankrike, men de lager vel sportsbiler i fleng.... - Belgia har sportsbiler! (Iallefullefall én) - Spania...? - I værste fall.... Russland? Ingen av de landene du nevnte. Men vi er i Europa (som sagt, skal jeg ikke garantere at det ikke er flere sportsbiler fra dette landet. Men jeg har aldri hørt om noen, så jeg antar det ikke er mange, i hvert fall). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Østerrike men hvilken bil eller noe aner jeg ikke. Bilen har Wien skilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå