Poor Leno Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Da legger jeg ut ny bil da........... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Den gamle "batmobilen" ? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei.... Vet ikke om jeg kan godkjenne det svaret..... For som du kanskje la merke til, er dette den nye batmobilen! Menmen! La gå da! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nei.... Vet ikke om jeg kan godkjenne det svaret..... For som du kanskje la merke til, er dette den nye batmobilen! Menmen! La gå da! Må nok si meg uenig i den du.. Siden det egentlig er det første bilen. (fra filmen Batman Begins) Uansett, ny bil: Endret 9. august 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Honda Civic? Jeg er uenig i at du er uenig, da dette ikke er den første filmen overhodet. Historiemessig, ja, men ikke hvis en ser på filmografien. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Honda Civic? Jeg er uenig i at du er uenig, da dette ikke er den første filmen overhodet. Historiemessig, ja, men ikke hvis en ser på filmografien. Riktig.... Er en sedan også, men gir såklart riktig på kun civic. BTW: Jeg mener såklart historiemessig. Stoppet faktisk å ventet et sekund for om jeg skulle skrive gamle eller nye.. Jeg synes gamle passet best, men det er no sånn den saken er Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg har en bra en Da kan du legge den ut... Når det er din tur Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Da kan vi få ut en ny bil ettersom det tilsynelatende ikke kommer noen fra forrige "vinner".. Bil: Endret 9. august 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ser veldig ut som ein Ferrari Mondial Edit: Satse på at det ER den og legg ut ny bil. Sjå vekk frå denne om det er feil! Endret 9. august 2005 av Ggg Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det er en Aston Martin Bulldog fra 1980 Og her kommer en til. (Det er ikke en Opel Commodore C) Endret 9. august 2005 av perjohan Lenke til kommentar
askare Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Da tipper jeg at det er en Vauxhall Viceroy. Eller som den heter i Australia, Holden VB Commodore, eller som den heter i Sør-afrika, Chevrolet Commodore.... arntein Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) VAUXHALL VICEROY er det. HER er siden med bildet.. Ny bil! Endret 9. august 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
askare Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Denne har kanskje vært med tidligere. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sladd regnr. på norske biler som legges ut, hvis ikke blir det veldig lett å finne ut bilmerke og modell på sidene til vegvesenet. Lenke til kommentar
askare Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Den tenkte jeg ikke på. Men folk er vel så ærlige at de jukser vel ikke Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 er vel en U.G.L.Y. - Grell Super GT 91 mod Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sladd regnr. på norske biler som legges ut, hvis ikke blir det veldig lett å finne ut bilmerke og modell på sidene til vegvesenet. Unnskyld? Privatpersoner har da vel ikke tilgang til motorvognregistret fra Vegvesenets nettsider? Hvis det er slik, er jeg interessert i å få høre adressen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå