Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.. Ikkje Seat heller..

De har i over 45 år produsert biler, ligger i Sør-Spania

Denne bilen blir ofte omtalt som "legend" og er en av de siste modellene deres om ikke den siste.

Edit: Bilde

Edit2: Bilmerket har samme navn som en musikkgruppe

post-150-1118350820_thumb.jpg

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hemi? syntes toppdekslene ser så store ut :) sikkert en 426 :D

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

337242a-032.jpg

her holder det ikke med å si at det er en volvo, eller si at det er en 200 serie ! her skal jeg ha nøyaktig modell, og hva slags serie den ble kjørt i :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

heh! jeje, pr def en 242 ja.. (men er strengt talt "et eller annet" jeg var ute etter da, eller så hadde jeg vel fort vekk ikke sagt at det var en volvo 200 serie?)

motså fristelsen å google denne frasen da godtfolk, og evt hvis du gjør det, hold svaret for deg selv i ett par timer i hvertfall:

Take a ______________ in two doors guise and let this car compete in the European Touring Car Championship (ETCC) following the _________ rule book and you let a BMW 635 CSI, a Jaguar XJ-S and a Rover 3500 bite the dust. Sounds simple, but it is a fact though. Already during its first race of the 1984 season the 240 was heading the field 100 of 150 laps.

EDIT: Greit, jeg drar nå, så her følger svaret: Volvo 240(evt 242) Gruppe A Turbo (hvor den originale 2,1 liters turboen plutselig kunne yte 350 gamp)

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...