moray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Toyota Trueno? Nei, er nok ikke det. Ed: Sjekk avatar for hint.. zandro: bra tipp. Endret 12. mars 2005 av morcan Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Nei, ikke det heller.. *Lete febrilsk etter bilder og scanne* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 en slik Citröen hvor baken heves/senkes..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Oi, så ikke at det var flere sider. Endret 12. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 en slik Citröen hvor baken heves/senkes..? Nei, ikke det er nok ikke det. Har selv kjørt en slik sak i litt over to år. Min var '83 mod. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bilen ser ut til å være usa utstyrt, og heter ikke Corolla eller Tueno, Ligner mest på en Corolla GT-S Twincam 16, men jeg finner ikke noe annet "alias" navn på den Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan se ut som en Saab med tanke på grillen på den da... Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hverken Corolla eller Saab. Kan nevne at denne bilen har en ganske spesiell gearkasse med lav og høy serie. 1,6L lavtrykksturbo. Husker å ha lest: Sarajevo. på siden av en lik bil (bare uten turbo) jeg fant på høgger'n når jeg var ute å lusket etter deler. Nytt bilde. Edit: leif Endret 12. mars 2005 av morcan Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Nei, er du våken? Hva sier du til Cordia Turbo da? Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Wee! Riktig, Billy Bob! Trodde egentlig ikke den var så vanskelig, men. Er jo ikke mange igjen på veiene i dag. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Finnes de i Norge? Jeg tror at jeg med hånden på hjertet kan si at jeg aldri har sett bilen. Tar den som jeg tok i går, vet den er enkel for mannen i gaten, men.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Finnes de i Norge? Min var kjøpt ny i Norge. På de to årene og ca. 50k km jeg kjørte med den så jeg kanskje 10 - 20 andre Cordiaer. Kanskje ikke så rart du ikke har sett den. Begynner å bli noen år siden jeg har sett biltypen nå. Var for øvrig en bil med masse feil, turbo'n røyk 2 ganger på den tiden jeg hadde den +++ Tror jeg regnet ut at det kostet meg ca. 20K bare i deler på de to årene jeg hadde den. Var litt lei å få deler til. Hadde innbrudd i den, og måtte vente i et halvt år på ny hattehylle. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Det spørs vel litt på hvor du bor også. Jeg bor på Vestlandet, og det kan være at det bare er meg, men det virker som de fleste gjemmer bilene sine i garasjen her eller så er det fler utradisjonelle biler på Sør- og Østlandet. Jeg har egentlig alltid hatt lyst på en bil som omtrent ingen vet hva er for noe. Problemet er bare at jo mer spesiell den er, jo vanskeligere blir det å skaffe deler. I tillegg er det jo greit å ha visse mekaniske evner, noe som jeg har totalt har manko på. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) En gammal gubbe like ved her jeg bor har en hvit Cordia Turbo Rustfri og fin ser det ut til. Vet at disse bilene ruster noe helt j...... :!: Ny utfordring: Endret 12. mars 2005 av Lada2103 Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Får vi en ny bil fra Lada2103 eller?? Jeg har lyst til å slenge ut et bilde Naboen min i Asker har hatt en Cordia Turbo stående i garasjen så lenge jeg kan huske Har sjelden sett den på veien, men han driver stadig å mekker på den. Den er strøken! Endret 12. mars 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Dere kan ikke sende meg nummeret til naboene deres da? Eller spør om han vil bytte med en 760 Turbo Intercooler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå