SeaLion Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Jeg kan ta en til. Hva er dette? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Hint: Vi skal ut av Europa. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Hint: Bilen er prøvekjørt av Supercar Blondie. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Hint: Vi skal over dammen. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Hint: Bilen produseres ikke i USA, men på samme kontinent. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Siste hint: Bilen produseres i Mexico og er landets første ...-bil. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 VUHL 05? Jeg ville imidlertid ikke funnet ut det uten alle hintene til SeaLion, så jeg er åpen for at andre kan legge ut ny bil. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) kan legge ut denne lekre saken her. Endret 30. august 2019 av Oter Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 VUHL 05? Jeg ville imidlertid ikke funnet ut det uten alle hintene til SeaLion, så jeg er åpen for at andre kan legge ut ny bil. VUHL 05 er korrekt, Mexicos første supersportsbil. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 kan legge ut denne lekre saken her. Er dette en produksjonsbil? (ref. åpningsinnlegget for tråden) Lenke til kommentar
Oter Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Er dette en produksjonsbil? (ref. åpningsinnlegget for tråden) hva er en produksjonsbil da?av denne utgaven,så ble det kun laget 1,men firmaet laget 200 biler. det er ikke konseptbiler,bilene ble bygget slik som kundene ville ha dem ikke bygget i usa,men understellet/drivverk er amerikansk Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Er nok en Spohn bil, men det blir jo umulig å si hvem. Det var vel noe samarbeid med Maybach før krigen hvor de var underleverandør, men etter krigen kjøpte de for det meste biler fra amerikanske militæret og bygget de om, umulig å si hva som er under overflaten bortsett fra at det mest sannsyndlig var amerikansk. Skulle jeg tippe ville jeg si en Cadillac er den originale bilen for den på bildet. På ingen måten noen produksjonsbil, og åpner vi opp for diverse ombygde biler vil vi fort komme bort i biler som er umulige å indentifisere. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 hva som ble brukt under disse bilene har nok ikke så mye og si på navnet,går vel stortsett under 57 spohn convertible Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Tillater meg å starte denne igjen. Vet ikke hvilken modell, for jeg var ikke der hvor bilen var. Men burde gå ok for å starte igjen, siden om den mer eller mindre kvalifiserte antakelsen er riktig er vel lett å se? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Corvette C4 pre-facelift. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Denne tråden har vært død en stund, men er det noen som gjenkjenner denne bilen her? https://www.youtube.com/watch?v=3OWzfhhEGbo Aldri sett noe signende før. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Kajac skrev (4 minutter siden): Denne tråden har vært død en stund, men er det noen som gjenkjenner denne bilen her? https://www.youtube.com/watch?v=3OWzfhhEGbo Aldri sett noe signende før. Ser ut som en bil fra GTA, husker de tidlige hadde en logo med Z 😀 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Det er en Zagato Stelvio Noen som tar denne lekkerbisken, da? Endret 20. juli 2021 av Dassen 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Oter skrev (18 timer siden): toyota 2000 gt Riktig! Din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå