Søppelsveitt Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Jeg ser både Jaguar og Aston Martin her, men tipper forrige taler har sitt på det trygge Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Skyter som vanlig fra hoften og sier engelsk? Endret 8. mars 2019 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 med den pyntelisten blir den straks amerikansk da? =) Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Vanskelig vinkel, men jeg ser en Ferrari-logo, så tipper på det, selv om det kan kanskje være en Lamborgini også? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Det er verken eller, men også jeg ser Ferrari-logoen. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Lyktene stemmer ikke tror jeg, men jeg tenkte uansett på Maserati 5000 GT Bertone. Uansett er det vel 60-tall. Er Ferrari-logoen der for å villede eller er det hint om motorprodusent eller noe? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Det er ikke en Maserati. 60-tallet er korrekt. Sier jeg noe om Ferrari-logoen, så blir det for mye hjelp ;-) Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Fulgte Bertone-følelsen og googlet litt. Så nå er jeg rimelig sikker på at det er en ASA 1000 GT fra 1967. Vet har ikke lest stort rundt hvordan Ferrari er involvert, men motoren er basert på en Ferrari-motor og Bertone har skulptert bilen. Høres ut som en spennende bil. Skivebremser rund baut. Endret 9. mars 2019 av SecoY Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 ASA 1000 GT er korrekt. Den ble ganske riktig designet av Bertone. Opprinnelig var det meningen å lansere den som en Ferrari, men da den var ferdig utviklet ble det en ombestemmelse og bilen ble lansert som et eget bilmerke. Ferrari-merket hører derfor egentlig ikke til på bilen, selv om den altså ble konstruert av Ferrari. Rekkefireren på bare 1032 cm³ ga hele 97 hk og toppfarten var 190 km/t, veldig respektabelt for en bil som ble lansert i 1964. Bilen hadde gitterrørramme og skivebremser på alle hjul. Den var i produksjon til 1967.Din tur. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) - ping ! Endret 9. mars 2019 av 0laf Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg har det litt travelt og får ikke til så mye med mobilen, så om noen kjenner seg kallet er det bare å hive ut et forslag. Kommer ingenting skal jeg få det til i morgen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Jeg ser jo en Lada, men det er kanskje for enkelt? *edit litt lang i hekken kanskje Endret 4. mai 2019 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå