traskas waits for alice Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 One of a kind bil hvertfall. Godt jobba å legge inn noe man ikke klarer å ta på sparket uten videre. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Håndtakene og formen på vinduene sier vertfall at det er en tesla model S men resten er vertfall helt ugjenkjennelig... Er det en photoshop med blanding av 2 biler ? Muligens en enormt ombygd tesla? Endret 7. august 2016 av Evil-Duck Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Will.i.am sin modda Tesla model s Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Stemmer, Tesla Model S som tilhører Will.i.amEvil-Duck, du var den første som nevnte Tesla så din tur. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg håper vi kan holde oss til regelen fra første innlegg heretter: * Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan "åpenlyst" se hvilket merke linjene stammer fra. Min tolkning er at dette også må omfatte slike custombygg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Min tolkning av den Teslaen jeg la ut er at den er lett å se om man ser på detaljer med vinduer, tak og dørhåndtakene.Spesiellt når det ene håndtaket er ute så var det åpenlyst for meg første gang jeg så den bilen at dette var en Tesla, derfor la jeg det ut. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Noen andre som vil kan få legge ut bilde Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Daf 66. Har faktisk kjørt en sånn en gang i Volvo versjon. Første gang jeg prøvde trinnløst automatgear. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Noen som husker denne? Endret 9. august 2016 av Mythos Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hm, ja, det var visst min tur, hva er dette? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jepp. Ser ut som en miniparodi på datidens Rolls Royce. Enn at noen faktisk kjøpte en sånn bil! :-D Din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå