xClaymanx Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Basert på felgene sier jeg kinesiske Brilliance Modell: V5 kanskje? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Thobjo du bare antar at du har rett? Ingen forslag riktig så langt Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Denne er helt klart kinesisk. Jeg mente jeg hadde sett bilde av denne tidligere, så da var det bare å jobbe seg systematisk frem gjennom googling. Det er en BYD Song mener jeg. Endret 6. juni 2016 av Snylter Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Du får for den, Snylter. er en BYD sUng. You find next one. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Ser unektelig fransk ut, så tipper Citroën Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Nesten en Citroen: Citroen kjøpte dette merket, produserte Citroener ved deres fabrikk, og eier fortsatt rettene til merkenavnet. Og så har den luftkjølt tosylindret boksermotor på 42 eller 50 hk. Med bedre aerodynamikk gikk den allikevel en god del fortere enn 2CV. Panhard 24, om jeg ikke tar mye feil. Ser ikke umiddelbart om det er 24 BT eller CT, forskjellen er lengden på bilen. Den med lengst akselavstand hadde bedre plass i kupeen. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Panhard 24 er korrekt, dette er en BT (lang utgave) Din tur Svinks! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hvis denne er for mosegrodd og vanskelig, kommer bilde av fronten i morgen: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Tipper Ford Zodiac ut fra Z'en Endret 6. juni 2016 av Mythos Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Så sannelig, du tipper rett. Jeg hadde tippet Ford Zephyr, hvis det ikke hadde vært for at det stod Zodiac framme. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg husker den godt. Det var et forsøk på å lage en romslig mellomklassebil basert på oppskriften til en av de mest populære småbilene fra 1960-tallet, men den var ikke ikke like vellykket eller populær. Man kan vel si at den var med på å gjøre biler fra dette landet upopulære i løpet av 1970-tallet. Ingen andre som husker den? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Hvis ikke de som vet hva det er snart svarer gir jeg løsningen, så noen kan komme med nytt bilde Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Austin Maxi. Siste bilen mannen bak Morris/Austin/++ Mini, Sir Alec Issigonis designet. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Selvfølgelig riktig. Din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå