Frank Drebin Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Enda lenger øst. I følge en anmeldelse har 2014-modellen fått fem stjerner i NCAP, og den er designet i samarbeid med et kjent bildesignfirma fra Torino. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg tipper vi skal til et relativt ukjent merke (for oss) som tidligere eide en berømt europeisk lavserieprodusent som nå eies av nevnte Tata. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg tipper vi skal til et relativt ukjent merke (for oss) som tidligere eide en berømt europeisk lavserieprodusent som nå eies av nevnte Tata. Her må du nesten komme med en fyldigere forklaring - er det Jaguar du sikter til, eller eier Tata noen som lager enda mindre serier? Jaguar har uansett ikke vært i dette merkets eie, og ut fra det jeg kan se på Wiki eier de ingen "gamle" bilmerker. Bilmerket det er snakk om har eksistert siden 1964, men det var først i 2007 de begynte/fikk lov til å begynne med produksjon av personbiler. Tar med et nytt bilde, dette er fra en brasiliansk anmeldelse av bilen. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Jeg tippet vi skulle til Malaysia og til bilmerket Proton, som siden 2005 har eid lavserieprodusenten Lotus. Jeg trodde muligens Lotus nå eies av Tata, men de eies visst fortsatt av Proton ... (sånn går det når man ikke følger med) Proton har en modell som heter Prevé. Prevé er designet av VW-eide Italdesign Giugiaro Spa og har fått 5 NCAP-stjerner, men det siste bildet ditt stemmer ikke med de bildene jeg har funnet av Prevé. Proton har forøvrig produsert personbiler siden 1985 (de første var lisensierte Mitsubishi-modeller) og ble grunnlagt i 1983, så mysteriebilen din er nok ingen Proton. Men, kanskje vi skal til Kina? Endret 29. januar 2016 av SeaLion Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Jac B15 Heyue er en kinesisk sedan designet av Pininfarina. Endret 30. januar 2016 av SeaLion Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Skulle til å skrive at du var ekstremt nær, men du har faktisk helt rett. JAC J5 (Heyue) ville jeg fram til, og den heter visst B15 i eksportversjon. Din tur, SeaLion! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Da tar vi en enklere en, i hvert fall for noen av oss: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hva enn det der er, så er den så stygg at den er tøff. Me want! 1 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Skal vi til Europa? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Volvo 240. Men kanskje spørsmålet gjaldt den røde... 3 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Volvo 240. Men kanskje spørsmålet gjaldt den røde... Jepp, det gjaldt den røde. Og jepp, den røde er en europeisk bil. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Høyreratt indikerer England, og det ser ut som det er hekkmotor. Det får meg til å tenke at det kan være en kitcar basert på Imp. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Veldig godt resonert, den er britisk og har faktisk Imp-motor. Det er dog ikke snakk om en kitcar, såvidt jeg vet ble disse ferdigprodusert fra fabrikken. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg juksa litt og fant siden http://www.imps4ever.info/ . Da fant jeg Clan Crusader. Forresten mye rart som er bygd på Hillman Imp. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Clan Crusader er korrekt. Din tur! Og takk for morsom link! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ganske sikker på at det er en Sunbeam Rapier fra 70-tallet. Hvis det er riktig kan noen andre ta den! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Sunbeam Rapier¨er riktig. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hvis det er riktig kan noen andre ta den! Jeg tenkte først på en coupe-utgave fra et helt annet land, og da legger jeg ut noe tilsvarende det jeg tenkte på som ny oppgave: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå