Billy Bob Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Har alltid hatt sansen for å bli utfordret litt når det gjelder gjenkjenning av biler. Tenkte derfor jeg kunne lage en tråd der brukerne kan poste bilder av stylede, krasjede eller rett og slett ugjenkjennelige biler. * Ser helst at det ikke blir for mye off topic og at folk greier å holde seg til emnet ved enten å diskutere bildet eller legge inn nye bilder. * Om det er enighet om at bilen er gjenkjent, poster vedkommende som greide det et nytt bilde. * Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan "åpenlyst" se hvilket merke linjene stammer fra. * Manipulering av bilder er kun lov i de tilfellene hvor en skal skjule avslørende detaljer ved hjelp av sensurering. Klipp- og liming holder vi oss for god til. (Kutting av bilder er selvfølgelig lov.) Begynner med et ganske grei en i fra Dagbladet. Hvilken bil? Rune Edit: Ny tittel og oppdatering i reglene. Edit2: Oppdatering av regler. (12.01.08) Endret 15. mars 2008 av Billy Bob 1 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 3 minutter gikk det.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) voluz var kjappest... Endret 5. mars 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Noen som klarer å si hva dette er? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Honda Acty eller noe. Tror det er de som blir brukt til sånt tull... http://www.honda.co.jp/ACTY/van/index.html Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Nice.. Ja, jeg vet hvilket merke og hvilken modell, men disse bilene har en et annet navn også, etter hvem som har laget de. Tidligere min drømmebil, nå er den bare i bakhodet.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Starter med et nytt bilde. Den som gjenkjenner bilen, legger ut et nytt bilde. Endret 6. mars 2005 av NiwT Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 WTF?? Ser ikke at noen har funnet ut av mitt? For vanskelig? Neppe! Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Billy bob : skoda pickup\vw caddy. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Niks. Det er VW. Men det er et firma som samarbeidet med VW for å lage disse bilene. De har også samarbeidet med Audi, om jeg ikke tar helt feil. Dette firmaet har også noen egenproduserte biler som du kanskje kan finne på Mobile.de. Edit: Jeg er på jakt etter firmaet, bilen kalles nemlig Vw ****** Cab. Endret 6. mars 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Ok, så først nå at det var en cab. Edit : er det en polo? Endret 6. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Oki da, Vw Polo ****** Cab. Vi ender altså opp med spm'et, hva heter firmaet/cabversjonen av Polo? Edit: mobile.de bruker *.bild-filer, shite! Endret 6. mars 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 NiwT: 2003 Toyota Corolla Ny test: Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Chevy Chevelle? Endret 7. mars 2005 av Lada2103 Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Chevy Chevelle? Du har nok rett i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå