Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword

anaconda

Anbefalte innlegg

La oss diskutere dette spillet.

Dette er vel det eneste Zelda spillet jeg ga opp. Jeg ga nok opp litt for fort uten å gi spillet noe ny sjanse. Jeg solgte spillet sammen med Wii.

Jeg har vært stor fan av Zelda spillene siden jeg spilte ALTTP på Snes. OoT på N64 er vel for meg det beste spillet som noensinne er laget. Jeg elsker også WW og TP.

Men tilbake til Skyward Sword. Hva er dette for et spill?

Jeg har flere problemer med dette spillet. En ting er motion plus kontrollene som jeg aldri helt fikk til. Jeg syntes heller ikke noe om at hele oververdenen er borte og du flyr rundt fra sted til sted. Da jeg spilte dette, følte jeg ikke dette som et ekte Zelda-spill. Det var ingen magi der, som finnes i de andre spillene i serien.

Jeg har i ettertid sett litt let's play videoer på youtube. På meg virker dette som et ganske annerledes spill fra resten av serien.

Skyward Sword er kanskje vanskelig å komme inn sammenlignet med andre Zelda spill?

Men hvordan er egentlig vanskelighetsgraden utover i spillet? Er dette spillet mye vanskeligere enn andre spill i serien?

Hvordan er templene/gåtene? Og bossene?

Jeg har lest litt rundt om dette spillet og ser det er flere som ikke liker dette. Hva kan være grunnen til det? Motion plus kontollene? Måten man flyr fra sted til sted på? Vanskelighetsgraden? Grafikkstilen? At Ganondorf/Ganon ikke er med?

jeg husker da dette kom og fikk toppkarakterer, og det ble sagt at dette var det beste Zelda spillet noensinne laget. Men mange ble nok skuffet. Meg inkludert.

Var Zelda Skyward Sword en flopp?

Jeg koser meg uansett med ALBW på 3DS nå. Et utrolig morsomt spill. Og gleder meg til vi får høre noe mer om Zelda på Wii U.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...