Pr1ncess Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg har original høytalere i bilen min enda, men de tror jeg ikke tåler å sitte på den forsterkeren jeg har noe mye lenger, så vil bytte ut de jeg har med noe bedre. Er det noen som kan hjelpe meg å finne hvilke jeg kan kjøpe? Jeg har null peiling om hva som passer til min bil, null peiling på bilstereo generelt Mercedes w202. 1996 mod. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Klart de tåler det. Hvilken forsterker har du? Vet du hvor store høyttalere du har plass til? Endret 11. desember 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva har du ellers i bilen?? Hvilken spiller? Sub? Andre høyttalere? Det beste blir å kjøpe et sett med slike: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1081_1543/products_id/2039 Og disse hvis du vil ha noe skikkelig bra: http://www.dynabel.no/Shop/Product/Gladen-SQL-165-komponentsett/AS4102 Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Tar bare begge i en smekk her. Jeg har plass til 5.25 eller 6.5 som noen fortalt meg, runde. Om det sier noe. Jeg har en Grundig spiller, 12" sub bak og .. hvilken forsterker det er jeg har aner jeg ikke, men er en kraftig en isåfall. Klart de tåler det. Hvilken forsterker har du? Vet du hvor store høyttalere du har plass til? Hva har du ellers i bilen?? Hvilken spiller? Sub? Andre høyttalere? Det beste blir å kjøpe et sett med slike: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1081_1543/products_id/2039 Og disse hvis du vil ha noe skikkelig bra: http://www.dynabel.no/Shop/Product/Gladen-SQL-165-komponentsett/AS4102 Det fins ikke noe billigere alternativ? Litt over the top for min del disse tror jeg Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Om du kjøper den høyttalerbranketten som cossie linker til der fra transmedia, Så har du iallefall riktig plass til 6,5" høyttalere. Deretter kan du jo gå for DISSE, eller DISSE. Litt billigere, men absolutt brukbare. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Om du kjøper den høyttalerbranketten som cossie linker til der fra transmedia, Så har du iallefall riktig plass til 6,5" høyttalere. Deretter kan du jo gå for DISSE, eller DISSE. Litt billigere, men absolutt brukbare. Fantastisk! De hørtes jo helt ok ut, alt er bedre enn det jeg har nå. En av de bak er sprengt og en av de fremre lager bare grusom lyd, de må byttes. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Åh, jeg kan love deg at med en bra forsterker og bra installasjon så skal de jeg linka til der kunne gi LANGT mer guffe enn du hadde trodd! er ikke noe billig lavkvalitetsgreier akkurat! men de Cossie linker til igjen er noen som virkelig leverer tunge slag hvor det kreves, selv ved en svakere forsterker da den har 2ohm spoler. de er også satt til å tåle mer om en skulle ønske å dytte enda litt mer inn i dem Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har du lite penger å bruke, så burde du ihvertfall droppe høyttalere baki i første omgang, og heller bruke mere på høyttalere osv foran. Lyd bakfra blir bare feil, og det er jo foran du sitter og kjører så... En annen ting er spilleren din, den kan med stor fordel byttes ut Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Åh, jeg kan love deg at med en bra forsterker og bra installasjon så skal de jeg linka til der kunne gi LANGT mer guffe enn du hadde trodd! er ikke noe billig lavkvalitetsgreier akkurat! men de Cossie linker til igjen er noen som virkelig leverer tunge slag hvor det kreves, selv ved en svakere forsterker da den har 2ohm spoler. de er også satt til å tåle mer om en skulle ønske å dytte enda litt mer inn i dem Høres veldig bra ut! Tusen takk igjen, hehe Har du lite penger å bruke, så burde du ihvertfall droppe høyttalere baki i første omgang, og heller bruke mere på høyttalere osv foran. Lyd bakfra blir bare feil, og det er jo foran du sitter og kjører så... En annen ting er spilleren din, den kan med stor fordel byttes ut Spilleren min er faktisk helt ny da, byttet fra LG, og.. ja. Jeg er fornøyd med denne altså. Vet Pioneer er bedre, men. Den funker fint Det var lurt, å bare bytte fremre først. Er de som "skurrer" også, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå