RuneK Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Draugens gjenkomst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 DAGENS BILDE: Det var litt ruskevær flere steder i landet forrige uke, ja. Dette er så dramatisk det får blitt, med regelrett frådende hav. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor stor den bøya ute i havgapet er, men bølgen i bakgrunn gir virkelig inntrykket av å være enorm. Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg ønsker meg en versjon hvor det kuttes litt på høyre side, sånn at bøya blir litt mindre midtstilt, eller ikke. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 DAGENS BILDE: Det var litt ruskevær flere steder i landet forrige uke, ja. Dette er så dramatisk det får blitt, med regelrett frådende hav. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor stor den bøya ute i havgapet er, men bølgen i bakgrunn gir virkelig inntrykket av å være enorm. Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg ønsker meg en versjon hvor det kuttes litt på høyre side, sånn at bøya blir litt mindre midtstilt, eller ikke. Tusen takk HelliKjersti. Kjempekjekt å bli kåret til Dagens bilde. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tøft med den kjempen som reiser seg opp fra havet. Draugen.. Derav bildets tittel. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Skåre-Trebåen har en lyshøyde på 12m, så bølgene har nok passert den høyden. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei, Rune Kristiansen. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", - det var dramatisk, og representerer en fin dokumentasjon fra dette voldsomme uværet ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Tøft med den kjempen som reiser seg opp fra havet. Draugen.. Derav bildets tittel. Hei Takker for kommentaren. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Hei, Rune Kristiansen. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", - det var dramatisk, og representerer en fin dokumentasjon fra dette voldsomme uværet ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert Takker for kommentaren. Ja, det var artig å bli kåret til "Dagens bilde", blir liksom litt annerkjennelse på at det du gjør er ikke så galt Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Et av de flottest stomtvær/orkanvær-foto jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Et av de flottest stomtvær/orkanvær-foto jeg noen gang har sett! Hei Takker for kommentaren. Mvh. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg