Ænonym Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Det er ei søt jente jeg har fått et godt øye til som jeg kunne tenke meg å kontakte. men jeg har aldri snakket med hun før. Jeg var på butikken og handlet i dag og møtte på hun der, men jeg turte ikke å snakke til henne. Ble bittelitt blikkontakt bare... Sånn har det vært, de gangene vi har møttes. Men hvordan skal jeg kontakte ho? Funker det å ta første samtale på facebook, eller burde jeg ta det face to face? Og hva skal jeg si og gå fram da jeg kontakter ho? og hvor lenge bør det gå før jeg evt ber ho med på noe? Håper noen har noen gode tips å komme med! Endret 11. desember 2013 av hanonym Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Tilby henne en läkerol eller noe Si hei. Ikke så dumt å prate ansikt til ansikt. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Tatt fra en annen tråd her inne: Du: Hei. Vet du hvor mye en isbjør veier? Henne: Nei Du: Nok til å bryte isen. Hei, jeg heter "hanonym"(også håndhilser du) EDIT: rettet opp i feil Endret 15. desember 2013 av Jetfighter 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Nei, nei, han skal svare "nok til å bryte isen". Uansett, det er bedre å ta motet til seg og hilse fysisk enn å sende en melding over facebook. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) En teit åpningsreplikk går sikkert fint. Hun blir vel så overrasket uansett, at dere har håndhilst og presentert dere før hun rekker å tenke over hvorfor dere prater sammen. Bare vær deg selv.. Endret 14. desember 2013 av rockPaperScissors() Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Nei, nei, han skal svare "nok til å bryte isen". Stemmer Husket ikke helt i farta Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) "Nok til å bryte isen"He-he. Og så videre...? Ikke send ut folk som trenger sjekketriks fra et forum til å servere enkle one-liners uten oppfølging. OP: Vær deg selv. Pust opp brystkassa og ta en samtale om det som faller deg naturlig. Har dere god kjemi, merker du det fort. Ta henne med på en burger. Går samtalen løst og lett, er det en match. Blir det pinlig stillhet hele tiden, er det kanskje ikke dama du vil tilbringe all din fritid sammen med. Endret 15. desember 2013 av Fibonacci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå