pavllion Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei, jeg lurer på hva forskjellen på reguleringsbryter 9 og 29 er. Jeg vet at bryter 9 er lik, mens 29 er ulik. Altså 9 har samme effekt på begge, men 29 har ulik effekt på begge. Men jeg lurer fremdeles på hva forskjellen er. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det ser ut som om koblingsdiagrammet forklarer det: http://www.elko.no/getfile.php/produkter/doc/1/1/3585/Kobl3585.gif . 1 Lenke til kommentar
Asbjørn Nesse Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 pavllion skrev (På 11.12.2013 den 19.06): Hei, jeg lurer på hva forskjellen på reguleringsbryter 9 og 29 er. Jeg vet at bryter 9 er lik, mens 29 er ulik. Altså 9 har samme effekt på begge, men 29 har ulik effekt på begge. Men jeg lurer fremdeles på hva forskjellen er. Ved like element, er begge elementene koblet i serie ved trinn 1. Ved trinn 2 er ett av elementene koblet inn og ved trinn 3 begge elementene koblet i parallell. Ved ulike elementer, er det elementet med lavest effekt koblet inn ved trinn 1. Ved trinn 2 er det andre elementet som er koblet inn og i trinn 3 er begge parallellkoblet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Problemet med å veke til liv en 8 år gamme tråd er bl.a. at lenkene ikke virker lenger. Jeg får iallefall ikke lenken til å vises riktig, om det virker for deg så foreslår jeg at du laster det opp her på forumet slik at det blir tilgjengelig for alle som leser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå