GHADBANDIT Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Da er det vel bare å bruke angeled foregrip som reduserer rekylen på første kula og med tanke på at en DMR er semi auto så burde det funke greit. Jeg har ingen store problemer med rekylen på en DMR og jeg er egentlig mer treffsikker med en DMR sånn sett, men med tanke på hvordan DMRene er lagd og om de har glemt noe i kode prosessen for DMRene så blir de mindre bra, de burde hatt samme damage model som i BF3. Ingen spammer med en DMR så det ligner full auto utenom i close combat. Joda, angled hjelper sikkert på en del. Men synes likevel at de fortjener en liten buff for å gjøre dem morsommere å bruke. Men nå som jeg kom på AN94 er jeg plutselig mye mer interessert i å få den tilbake enn å forbedre DMRene:) Det er gøy med våpen som har et skikkelig særpreg og ikke bare til dels marginale variasjoner i de samme statsene... Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Joda, angled hjelper sikkert på en del. Men synes likevel at de fortjener en liten buff for å gjøre dem morsommere å bruke. Men nå som jeg kom på AN94 er jeg plutselig mye mer interessert i å få den tilbake enn å forbedre DMRene:) Det er gøy med våpen som har et skikkelig særpreg og ikke bare til dels marginale variasjoner i de samme statsene... Støttes! AN94 var favoritten i bf3. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tja, an94 var liksom ultimate noob weapon i BC2, samme som g36e i BF2, man bare pekte på noen så døde de uten å måtte tenke på noen ting, i BF3 så var den helt ok, men ikke noe å juble høyt over. Men den hadde vært konge om den funka som den gjør IRL, men det lar seg vel egentlig ikke gjøre også led den under den jam buggen, hvor burst våpen på en måte jammet seg om man trykka for fort, men var jo ett greit våpen å bruke, men tror de klarte å bugge an94 enda mer i en sein patch hvor full auto på den plutselif var bedre enn burst firen, hehe. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tja, an94 var liksom ultimate noob weapon i BC2, samme som g36e i BF2, man bare pekte på noen så døde de uten å måtte tenke på noen ting, i BF3 så var den helt ok, men ikke noe å juble høyt over. Men den hadde vært konge om den funka som den gjør IRL, men det lar seg vel egentlig ikke gjøre også led den under den jam buggen, hvor burst våpen på en måte jammet seg om man trykka for fort, men var jo ett greit våpen å bruke, men tror de klarte å bugge an94 enda mer i en sein patch hvor full auto på den plutselif var bedre enn burst firen, hehe. Mulig denne bugginga var PC-spesifikk? Jeg brukte den i bøtter og spann på 360 og hadde aldri noe problem med å skyte så raskt som jeg kunne spamme triggeren. Elsket den 1hk-headshot-på nært hold-følelsen:) Og hvis den funka enda bedre i full auto så er ikke det en bug men en feature Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå