Gå til innhold

BF4: China Rising forvirring

Anbefalte innlegg

For et par uker siden kjøpte jeg BF4 via origin og gikk for digital deluxe versjonen da den var sagt å inneholde første dlc(China rising) også.

Nå ser jeg mer og mer at når jeg prøver å koble til servere får jeg opp beskjed i battlelog "requires additional expansion pack" og at jeg må åpne origin for å laste ned og installere den.

Jeg kjører oppdatering av BF4 og den sier alt er oppdatert, jeg har heller ikke eget ikon for China rising i origin og av det jeg kan se har jeg ikke mottatt noen kode.

Noen som kan hjelpe meg med å forklare hvordan dette fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe, 12 nordiske servere, 11 av de er tomme :p det bildet viser vel ganske tydelig at noe er galt.

Mener å huske at jeg i BF3 kunne merke av for å filtrere så jeg bare fikk norske og svenske servere, dumt av de å ta vekk denne funksjonen.

Men har lagt til NBFC-serverene i favorittene nå, det ser ut til at de har 1-2 servere med folk på.

Mener fortsatt at battlelog er lagt fra en bra serverbrowser, selv om jeg nå har første expansion kommer nok samme problem når neste expansion kommer, med at jeg ikke kan filtrere ut servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...