BonBattery Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 har fårsat lave forventninger til vi får ein beta eller gameplay i stedet for promo trailere Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er storfan av Elder Scrolls serien, og spiller mmoer. Jeg kan si med en gang at dette spillet holder ikke mål fra det jeg spillte i løpet av den siste helge betaen. Kampsystemet var ikke annet enn irriterende, og de ødelegger mer eller mindre hele spillet. En positiv ting er jo at de prøver å bevare mange elementer fra Skyrim og det gjør ting familiært. De bør pusse opp combaten noe voldsomt, ellers komme spillet til å floppe skikkelig. Er glad det ikke er Bethesda som utvikler dette. Da får vi jo tross alt mer single player i fremtiden. Håper du ikkje testet combaten med elderscrolls spella frå tidlegare i tanken. Du må for all del ikkje samenlikne dei mekanisk for det er berre å be om å bli skuffet. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ting som gjorde Bethesda spill bra: 1. Mods som fikset over en million feil i spillene 2. Single player hvor dine handlinger påvirker verdenen. Ingen av de delene vil være tilgjengelige i MMOet. Dermed ender vi med et bugget MMO spill som moddere ikke kan få lov til å fikse. 1 Lenke til kommentar
Raiin Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Håper at vi slepper å modde spillet i tre timer bare for å få en morrowind opplevelse Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ting som gjorde Bethesda spill bra: 1. Mods som fikset over en million feil i spillene 2. Single player hvor dine handlinger påvirker verdenen. Ingen av de delene vil være tilgjengelige i MMOet. Dermed ender vi med et bugget MMO spill som moddere ikke kan få lov til å fikse. Nå ser du litt vel svart på det, forskjellen på ett singleplayer spill og ett MMO er oppfølginga og bug fixing. Der hvor Bethesda har i stor grad kunnet lene seg mot modderne for å fikse en del problemer på PC så har de måttet patche spillet for de mest graverende feilene. Mod samfunnet i TES er hva som gjør at jeg kan spille Skyrim i 800 timer +uten å gå lei. Ikke fordi de fikser feil som Bethesda ikke fikser, men fordi de tilfører nytt innhold og forandringer til spillet som gjør at hver person man lager ikke nødvendigvis blir lik å spille. I ett MMO er det ikke mulig for spillere å lage mods rett og slett fordi at spillet er låst til servere og ikke din personlige datamaskin. På en annen side så krever et MMO også en helt annen oppfølging av bug fixing og balansering enn ett singleplayer spill og de vil kunne få daglige oppdateringer hvis det trengs. Så jeg tror nok at det vil være greit med bugs i TES Online forskjellen er bare at de bugsa blir fiksa så fort de kan for å sørge for at de har ett spillbart produkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Du finner mods som gjør bugfiksing, men greia med mods er jo valgfriheten. Jeg veit ikke hvor mange tusen mods det er på nexus, men jeg bruker ca 30 av dem. Brukt en del timer til å finne frem til hvilke. Skyrim har etterhvert blitt sånn jeg liker det. Det eneste som mangler er multiplayer (ikke MMO). En mmo trøkker det samma ned over alle. Det kan jo være artig ei stund. Mods gjør Skyrim artig leeeenge. Jeg forstår virkelig ikke de som spiller TES på konsoll, de går glipp så himla mye. Det er vel kanskje denne gjengen som synes en MMO er en god idé. De veit ikke bedre. Endret 13. desember 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Håper du ikkje testet combaten med elderscrolls spella frå tidlegare i tanken. Du må for all del ikkje samenlikne dei mekanisk for det er berre å be om å bli skuffet. Jup det er viktig å huske at dette er et MMO hvis ikke blir du dritskuffet. Om du ikke har prøvd et MMO så bør du prøve noen gratis, en wow demo er gratis men er også ganske forsjellig Jeg kommer til å prøve det. spilte wow i neste to år og slåssingen her ser betydelig bedre ut en å trykke på 6 knapper til fienden dør. har imidlertid et realistisk forhold til det så om jeg blir lei etter 3 måneder har jeg fått grei valuta for pengene. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jup det er viktig å huske at dette er et MMO hvis ikke blir du dritskuffet. Om du ikke har prøvd et MMO så bør du prøve noen gratis, en wow demo er gratis men er også ganske forsjellig Jeg kommer til å prøve det. spilte wow i neste to år og slåssingen her ser betydelig bedre ut en å trykke på 6 knapper til fienden dør. har imidlertid et realistisk forhold til det så om jeg blir lei etter 3 måneder har jeg fått grei valuta for pengene. Det har ein del med måten klientene kommuniserer med serveren på, angåande korleis MMO combat er. Såg ein lang video om det tidlegare, og hovudargumentet for at det er slik flyt i MMO combat som det er, er fordi at ellers hadde det blitt mykje juksing. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper du ikkje testet combaten med elderscrolls spella frå tidlegare i tanken. Du må for all del ikkje samenlikne dei mekanisk for det er berre å be om å bli skuffet. Klart jeg gjør. Om de ikke klarer å replikere combat fra Elder scrolls serien til en viss grad så forteller det bare at å lage et MMO ut av serien er bortkastet tid. Du kan se de har prøvd i og med du kan velge første person eller tredje person, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Klart jeg gjør. Om de ikke klarer å replikere combat fra Elder scrolls serien til en viss grad så forteller det bare at å lage et MMO ut av serien er bortkastet tid. Du kan se de har prøvd i og med du kan velge første person eller tredje person, men det funker ikke. Poenget var aldri å replikere combaten, eller virkemåten til spillene. Poenget på ESO var å lage eit MMORPG som befinner seg i Elder Scrolls universet, men ikkje som ein samanvevning av dei tidlegare spela. Angåande første person har det ingenting med replikering av tidlegare combat å gjere. Originalt skulle dei ikkje ha det ein gang, men "the community" klarte å mase seg til det. Til slutt vert det inkludert som eit tilegg meint for når du utforsker dungeons solo, medan det er meininga du skal bruke tredje persons kameraet ellers. Endret 17. desember 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå