Øystein.F. Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Snart kan du reise på eventyr i Tamriel.The Elder Scrolls Online har fått dato Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil bli interessant å se tilbakemeldingene på dette spillet når det kommer. Det er ikke rent få MMO som har lovet massevis og tryna pga av at de ikke klarer å levere. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Med The Elder Scrolls Online tek Bethesda serien eit stort steg vidare Vel, ZeniMax. Bethesda har vel ikke stort med utviklingen å gjøre. Og hvor stort steg videre det er kan diskuteres, jeg er rimelig sikker på at Skyrim med mods fortsatt vil være langt mer artig enn "yet-another-mmo". Endret 11. desember 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Satse på dette blir bra ! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 En del mener dette spillet ikke er i nærheten til å være ferdig enda. Vi får se, jeg håper bare ikke at det blir en dårlig WOW klone. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Tipper dette blir det første mmorpg spillet jeg kaster meg over på en konsoll. Håper at det blir bra altså! Sjangeren trenger et skikkelig bra spill nå. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Siden det ikke er sandbox så vil det ikke bli bra uansett hva som skjer. Man klare å ikke å skape nok innhold fort nok, og for å holde spillerne opptatt må sørge for at spillerne kan grinde lengst mulig. Endret 11. desember 2013 av Heradon 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Oblivion.. Skyrim Elder scrolls online bør leve opp til forventningene..... 2 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ser frem til dette ja, MMO-sjangeren trenger sårt ett friskt pust. Så håper ES:O blir det og ikke bare faller inn i glemmeboka sammen med de ørten andre sommerflørtene Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan vil et MMO virke på konsoll? Alle jeg har vært borte i bruker bøtter og span av hurtigknapper med action bars i tillegg. Selv i Oblivion og Skyrim er 8 shortcuts alt for lite. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Countdown til det blir Free to play... 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan vil et MMO virke på konsoll? Alle jeg har vært borte i bruker bøtter og span av hurtigknapper med action bars i tillegg. Selv i Oblivion og Skyrim er 8 shortcuts alt for lite. Går bra hvis du legger go-viljen til. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Countdown til det blir Free to play... Rart at det ikke er F2P allerede egentlig. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Free to play, your way!(Money will of course enhance your experience by giving you cheap additional content each month that may be worth 1/10 of your paid sum.) Shit was cash Sincerely, ZeniMax Media INC. 1 Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er skeptisk til dette.. selv om jeg er en stor Elders Scrolls-fan. Problemet er at jeg også har spilt wow i snart 9 år... har fortsatt ikke kommet noen MMORPG som er i nærheten. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Tenker først at utgivelsesdato 4. april er katastrofe for utgiver sin del, kampsystemet er flatt og kjedelig (riktignok de første levellene, men det ga ikke mersmak). På den annen side vil en mislykket lansering korte ned tiden til F2P. Eneste konurransefordeler med TESO ser ut til å være noe nyskapende kampsystem, frihet i figurutvikling og kjent merkevare. Disse vil trolig ikke være nok da aktører med lignende egenskaper har allerede gått F2P (TERA, TSW, LotRO, SWtOR). Jeg klør i fingrene etter å se hvilken kundeverdi Zenimax klarer å tilby for $15/m som ikke de tidligere nevnte aktørene har, det skal være noe spektakulært magisk noe som ikke en kjeft har tenkt på før. Lenke til kommentar
Obskar Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har veldig lyst til å være engasjert over dette spillet, men er minst like redd for at det blir et feilskjær i Elder Scrolls serien. Om ESO skuffer blir ventetiden på at det neste singeplayer spillet skal komme og rette opp inntrykket veldig lang Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Blir veldig spennende å prøve noe nytt, uansett hvor dårlig det skulle bli Spillbart vil det uansett være for mange, men kanskje ikke massene som liker 1-player opplevelsen bedre. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er storfan av Elder Scrolls serien, og spiller mmoer. Jeg kan si med en gang at dette spillet holder ikke mål fra det jeg spillte i løpet av den siste helge betaen. Kampsystemet var ikke annet enn irriterende, og de ødelegger mer eller mindre hele spillet. En positiv ting er jo at de prøver å bevare mange elementer fra Skyrim og det gjør ting familiært. De bør pusse opp combaten noe voldsomt, ellers komme spillet til å floppe skikkelig. Er glad det ikke er Bethesda som utvikler dette. Da får vi jo tross alt mer single player i fremtiden. Lenke til kommentar
ruub Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 The Elder Scrolls Online Gameplay - QuakeCon 2013http://www.youtube.com/watch?v=JWXjzLEGV9U&list=FLnpQDLA8PXoyoO-3xoNEsEg&index=11 Det ser lovende ut i mine øyne. Skal iværtfall testes på PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå