Cuneax Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Musikktjenesten endrer strategien.Spotify blir gratis på mobil 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ikke gale. Men man får mest ut av Spotify når du betaler. 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva om man har Spotify Unlimited? Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 What a surprise.... (not) Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva om man har Spotify Unlimited? Lurer jeg også på! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 1. Øk kvaliteten for oss som betaler (og er villig til å betale) Så slenger jeg på et ønske om at streaming fra android appen til spilleren i bilen skal fungere knirkefritt slik som det gjør når jeg streamer fra en ipad til den samme bilen, med info om låt i displayet. Gratis? INGENTING er gratis, det sa min mor. 4 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Så slenger jeg på et ønske om at streaming fra android appen til spilleren i bilen skal fungere knirkefritt slik som det gjør når jeg streamer fra en ipad til den samme bilen, med info om låt i displayet.Bytt spiller eller mobil. Min Pioneer viser info på spilleren om hva som spilles fra min Nexus 5. Er en Pioneer avic-f930bt som jeg kjøpte brukt i fjor. Endret 12. desember 2013 av Klykken- Lenke til kommentar
JGR Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hva med windows phone? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Bytt spiller eller mobil. Min Pioneer viser info på spilleren om hva som spilles fra min Nexus 5. Er en Pioneer avic-f930bt som jeg kjøpte brukt i fjor. Forstår at du mener det godt, men å bytte hardware er ikke et spesielt godt alternativ. Jeg finner ingen grunn til at det ikke skal fungere, all den tid det fungerer med Apple mot den samme spilleren (forøvrig original integrert spiller i en Volvo). Det fungerer også med Samsung sin integrerte spiller fra den samme mobilen. So, I blame spotify, til det motsatte er bevist. DrErling Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tror nok det er spillerne dine som har integrert støtte for iOS. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da har endringene trett i kraft, Spotify er gratis på mobil/tablet. Er det noen som helst grunn til å ha Spotify Unlimited nå? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da har endringene trett i kraft, Spotify er gratis på mobil/tablet. Er det noen som helst grunn til å ha Spotify Unlimited nå? Er det ikke premium som ikke er noen vits? Eller har jeg misforstått opplegget? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg