Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fikk i dag en "flekk" midt på skjermen, virker som det er en væske som har rent ut eller noe sånt. Har fått dette et par ganger tidligere, men den har gått bort og var mye mindre. Nå er den større og den går ikke bort. Er det noen som kan ha en anelse om hva det kan være? Takker for svar, SuperSaxy Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror nok at det er du som har presset fingeren din inn der en gang, og at dette er en skade på skjermen som følge av dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Den er jo ny omtrent Flekken går vekk når jeg presser fra baksiden av skjermen. Kan det ha noe med temperaturforskjeller å gjøre? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Neppe. Jeg er nok nesten helt sikker på at dette er på grunn av en skade i skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Aha, får vurdere å sende den inn om problemet gjentar seg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ja, det bør du nesten vurdere hvis du vil ha problemet løst Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette kommer av press på utsiden, bak skjermen. lagene i skjermen har rett og slett kleimet seg isammen under transport. Jeg får dette om jeg har den i bag. Dette går seg til over et døgn eller to, litt kjipt, men går fint. Har hatt det 2-3 ganger før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har det nesten daglig, får legge PC-en i sekken andre veien slik at skjermen er mot ryggen min. Har lagt den med skjermen innover for å skåne skjermen, men dette har jo ingen effekt. Takker, da har du oppklart dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå