sovepose1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har akuratt fått tilbake pc'n som har vært på rep. men kameraet vil ikke fungere verken på skype, Msn eller andre steder 'kamera'' er sentralt. Noen som har peiling på hva dette kan være? Samsung 2011 model (Husker ikke navnet) Windows 8 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvis kameraet ikke fungerte etter at det var på reparasjon så lever det tilbake og fortell. Du skal da få dette fikset gratis. D Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvis kameraet ikke fungerte etter at det var på reparasjon så lever det tilbake og fortell. Du skal da få dette fikset gratis. D Med andre ord reklamasjon =) Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har akuratt fått tilbake pc'n som har vært på rep. men kameraet vil ikke fungere verken på skype, Msn eller andre steder 'kamera'' er sentralt. Noen som har peiling på hva dette kan være? Samsung 2011 model (Husker ikke navnet) Windows 8 Hva for noe PC har du? Finn Webcamera drivere for PCen din og søk på google, kanske du finner det ut selv. Å ta den med til der hvor du kjøpte den vil sikkert ta dem mer enn 2 uker og det er høytider snart så blir nok neste år, til de får reparert den Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ja, det blir vell neste år, men likevel så tror jeg ikke at det er drivere som er det store problemet her, men det er jo mulig. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ja, det blir vell neste år, men likevel så tror jeg ikke at det er drivere som er det store problemet her, men det er jo mulig. ja, men jeg må vite hva for noe PC han har, selv så har jeg en logitech HD camera, hadde problemer med den men lastet ned driver og programmet for HD cameraet og det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå