PerParker66 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=sV1LHlS4uTM Barnemishandling på det verste... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Dette er bare en trist barnevernsak, som vi kun ser fra en side i form av en video som mest sannsynlig er laget av far, som er klippet som en skrekkfilm. Den har en klar agenda, og derfor er jeg kritisk til hva de prøver å informere oss om. Endret 11. desember 2013 av Uderzo 6 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Helse-Norge er jo ikke akkurat noe å være tilfreds med da. Det er mye unødvendig dødsfall pga slurv, feil medisinering osv. Man bør faktisk gjøre research selv så man er forberedt når man går til legen. Da de sjeldent gir deg all informasjon som kan være viktig, eller "glemmer" å spørre pasient om symptomer osv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Som sagt før, dette er ikke den beste måten å belyse et problemet på. Vi får se problemstillingen fra kun èn vinkel, og det med skummel musikk i bakgrunnen, i et forsøk på å manipulere seerne. Useriøst, og vanskelig å ta stilling til. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Helt enig - det oser "barnevernshatere" av sånne "skumle" filmer. Meldte meg på flere slike hat-grupper på fb, og jeg må si jeg ble helt bestyrtet over at så mange, virkelig tror på all "drama" som en god del av disse så kalte "foresatte" holder på med. Og i direkte jobb med slike foresatte, er det sjelden at de kjemper for barnet sitt - de er heller fullt opptatt av av systemet skal få unngjelde, og gjerne grafse til seg ekstra penger .., og barnet kunne like gjerne vært en "sjakkbrikke" for dem. Ble så klart hevet ut fra disse forskjellige gruppene, fordi jeg stilte for mange "dumme" spørsmål. Men så mener jeg så klart ikke, at bv, ikke gjør feil - but it takes two to tango .. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Helse-Norge er jo ikke akkurat noe å være tilfreds med da. Det er mye unødvendig dødsfall pga slurv, feil medisinering osv. Man bør faktisk gjøre research selv så man er forberedt når man går til legen. Da de sjeldent gir deg all informasjon som kan være viktig, eller "glemmer" å spørre pasient om symptomer osv. Dette er det beste rådet som kan gis, nesten uansett tidspunkt eller situasjon. Kunnskap er makt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå