KakeMonster3 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Morgenrens Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei, Sindre. Flott bilde av flott fugl ! Er det en blå Ara ? Hvis "ja", - hvor gammel er den ? Snakker den noe ? Vennlig hilsen Albert.. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Hei, Sindre. Flott bilde av flott fugl ! Er det en blå Ara ? Hvis "ja", - hvor gammel er den ? Snakker den noe ? Vennlig hilsen Albert.. Hei! Takk! :-) Jeg aner faktisk ikke hverken hvilken rase det er eller hvor gammel. Jeg vil tro at den er litt opp i årene. Jeg møtte på fuggelen da jeg var på tur igjennom gamlebyen i Jersualem. Han satt der ilag med en annen artsvenn og såg på turistene som gikk forbi. Om de snakket husker jeg ikke, i så fall måtte det ha vært arabisk ( ettersom eieren var det) og det kan jeg ikke så mye av. ( En venn av meg hadde en lik papegøye tidligere som kunne snakke enkelte ord/ repetere etter mennesker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg