vegjoh Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! Jeg skal kjøpe et aksesspunkt for å utvide mitt kabelnettverk med trådløs tilkobling til en kompis. De kravene jeg har, er at det har utgang for ekstern antenne og at det ikke er så forferdelig dyrt. Har sett litt på dette: DLink 22 Mbps Trådløst Internet Gateway Er det noen som har erfaring med dette, eller har andre å anbefale, så er jeg meget taknemlig for all hjelp! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Denne har jeg nettopp kjøpt og testet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=15&s=pl Har og har hatt mye nettverksutstyr fra SMC -- karakter 6 Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! Takk for tipset. Har denne utgang for ekstern antenne? Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har sjekket det, kan ikke se at det er noe ekstra plugg for det. Det er kanskje en mulighet å koble av antennene å koble kabel inn der, men trur egentlig ikke det. Så i håndboka + komplett.no, ingen ting tyder på muligheter for ekstern antenne. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! Ja, jeg sjekket litt rundt jeg også, men jeg kunne heller ikke finne noe som tyder på det er mulig. SMA-kontaktene er ganske store, så de er nok ikke mulig å overse. Da er nok dette aksesspunktet uaktuelt for meg, men jeg takker for svaret! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå