ATWindsor Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det står da heller vitterlig ikke noe om problemer med produksjonskapasitet i artikkelen? De nevner jo manglende lokalisering som årsaken, kanskje fordi de ikke har innholdsavtaler på plass på "tv"-delen av konsollen. Det står ingenting om det, men det er den mest naturlige forklaringen, om ikke MS er massivt inkompetente. AtW Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tar kanskje litt tid å lokalisere Kinect-stemmegjenkjenningen? Type "Xbox på", "Xbox slå av", "Xbox hjelp", "Xbox vis prestasjoner". Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Hva med å la oss velge? Jeg har ingen problemer med å si "Xbox on". De patcher da lett inn dette når det er klart. Idiotisk om dette (og avtaler mht innholdsleverandører) skal sørge for at vi får den ett år etter alle andre. Jeg hadde gledet meg sykt til å spille Forza 5 online, men når vi endelig får muligheten er det ett "gammelt" spill og veldig mye ferre spillere. Endret 13. desember 2013 av johnviggo Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ai ai . Dette er kjedelig visst det skulle vise seg å stemme.. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg har litt bias til Sony , men det er kjipt visst xboxen blir så forsinka. Det er viktig med konkurranse i markedet og Sony kan ikke få for stort forsprang . Da vil de hvile på laurbærene sine og det gagner ikke oss forbrukere. Ikke om det skulle snu om andre veien heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg håper ikke dette stemmer. Jeg tror/håper på at Microsoft gir Xbox One samme lanserings-vindu som de ga Surface. Den ble jo lansert først i oktober, men den kom ikke her til lands før i februar/mars hvis jeg ikke husker feil. Jeg har vært flink nok til å holde ut én utsettelse, tviler på at jeg orker enda en.. Spesielt ettersom jeg allerede forhåndsbestilte min konsoll i slutten av juli, ifra nettbutikken til Microsoft av alle steder. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tar kanskje litt tid å lokalisere Kinect-stemmegjenkjenningen? Type "Xbox på", "Xbox slå av", "Xbox hjelp", "Xbox vis prestasjoner". Det høres jo ut som en mulighet, de har i hvert fall ikke norsk talegjenkjenning i Windows 8.1. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Var aldri norsk stemme med kinect 1 i norge ... Så........ Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Tar kanskje litt tid å lokalisere Kinect-stemmegjenkjenningen? Type "Xbox på", "Xbox slå av", "Xbox hjelp", "Xbox vis prestasjoner". Tviler jeg sterkt på, saken er nok produksjonskapasitet, de klarer jo ikke å holde unna etterspørselen i de landene den er lansert engang (stadig vekk utsolgt i f.eks UK og Tyskland for å nevne noen). Endret 15. desember 2013 av bas Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tviler jeg sterkt på, saken er nok produksjonskapasitet, de klarer jo ikke å holde unna etterspørselen i den landene den er lansert engang (stadig vekk utsolgt i f.eks UK og Tyskland for å nevne noen). Det er et tydelig tegn. Litt skummelt, fordi det er et tegn på at hardwaredesign pågikk lenger enn det kanskje burde i perioden frem mot lansering, noe som fort kan lede til designfeil ala kjølingen i v1 av 360. Får håpe det at det strengt tatt bare er snakk om en PC denne gangen gjør at det går bedre, men kjenner jeg MS rett har de gjort noen merkelige og eksotiske valg fordi de kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå