Solros62 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Min mann skal ringe for ett callsenter og skal bruke ovennevnte telefonsystem. Vi har satt det opp ifølge callsenteret sine systemer og han bruker Logitech G930 trådløst system. Vi bor i Sverige og bruker Telia og har adsl linje koblet opp med en router, han har i tillegg McAfee brannmur/virusbeskyttelse. Problemet er, når han ringer til sin kontaktperson i callsenteret så hører vi at det ringer og vi får kontakt med callsenteret. Kontaktpersonen hører min mann prate klart og tydelig, men vi hører ikke han. Kontaktpersonen mener det må ligge ett problem i lydinnstillingene, men jeg har sjekket det jeg kan sjekke og det funker helt fint når han bruker Skype så hvorfor funker det ikke da med 3CXPhone systemet? Noen som har en ide på hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå