Arodem Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ny trailer viser også hvor mye spillet ligner på de gamle BioWare- og Black Isle-spillene.Obsidians Project Eternity heter nå Pillars of Eternity Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 "Ny trailer viser også hvor mye spillet ligner på de gamle BioWare- og Black Isle-spillene." ...og Troika. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fikk backer-mailen i går. Ser veldig bra ut. 1 Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 "Ny trailer viser også hvor mye spillet ligner på de gamle BioWare- og Black Isle-spillene." ...og Troika. Tja, Troika hadde en litt annen tilnærming til sjangeren, men visuelt sett kan man vel trekke likhetstrekk mellom dette og Temple of Elemental Evil ihvertfall. Pillars of Eternity (det vil nok ta meg litt tid å bli vant til dette navnet) er ikke bare visuelt likt Bioware- og Black Isle-spillene, men også spillmessig likt de. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Må si jeg gleder meg stort til dette! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 For noen godsaker neste år blir! Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tja, Troika hadde en litt annen tilnærming til sjangeren, men visuelt sett kan man vel trekke likhetstrekk mellom dette og Temple of Elemental Evil ihvertfall. Pillars of Eternity (det vil nok ta meg litt tid å bli vant til dette navnet) er ikke bare visuelt likt Bioware- og Black Isle-spillene, men også spillmessig likt de. Jeg sa Troika på grunn av Tim Cain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå