dimetho Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har min egen pc, og Familien har sin egen pc. Vi har begge likens ISDNkort. Eicon DIva eller noe slikt. Ppå Min pc så fungerer Internetten helt fint (som dere kan se) mens p den andre er det litt mer trøbbel. Det første som skjedde der var at vi fikk Ett slags Msblast virus, tror det var Blaster, og data restartet. Når vi så skulle koble til internett, så fungerer det ikke, det sttår bare Dialing.. Og til slutt kommer det at den ikke kan koble til "Remote Computer" eller noe slikt, samme tingen som skjer nå kabelen ikke er i, og man skal koble til nettet. Så jeg prøvde igjenn etter noen dager, samme feil. Så re-innstalerte jeg Windows Xp, samme feilen. Da tok jeg ut ISDN kortet og satt det inn i min pc, det fungerte helt fint. Så tok jeg ISDNkortet mitt (som var helt likt ISDNkortet som stod i familiepcn) og satt det i familiepcen, det fungerte ikke. Samme feil. Vi har sjekket at det ikke er no galt med ISDNbokse, eller kablene. .. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Heisann.. Problemet er i software. Altså er det noe trøbbel med RAS på den pc'en som hadde MSBlaster. Har du installert driverene til ISDN kortet på nytt? Det kan hjelpe. Har du prøvd å lage ny oppringt forbindelse? Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg