Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i en gutt med dårlig selvtillit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer det samme på jenter? Om en ikke har pratet mye å bare random begynne å kline og tafse?

Anonymous poster hash: ce2e1...98c

Tror tidligere svar på dette oppsummerer saken ganske greit. I kun få tilfeller i spesielle settinger vil en såpass direkte framgang være effektiv, og det er så skjelden at du neppe bør forsøke deg på det.

Jeg har ikke gjort akkurat det, men ikke ulike ting, men da har jeg hatt gode grunner til å tro at jeg skulle slippe unna med det :p

Lenke til kommentar

Hei. Det har seg slik at jeg i det siste har begynt å legge merke til en gutt jeg ser jevnlig på grunn av en felles hobby.

Jeg synes fra dag en at han var tvers igjennom søt. Etter hvert har jeg funnet ut at han har en utrolig god personlighet. Hjelpsom og vennlig mot alle, inkluderende, bryr seg om andre og er flink til å vise takknemlighet. Etterhvert som jeg har fått sett egenskapene hans og hvor et utrolig godt menneske han er, har jeg begynt å like denne karen.

Ei felles venninne som er god venn med han klarte å nevne i dag at han kun fortjener det beste, med tanke på alt han har gjort og i tillegg har så dårlig selvtillit.

Da jeg fikk høre dette fikk jeg veldig vondt inni meg, og jeg føler at jeg har lyst å bli enda mer kjent med han.

Han er ikke den typen som flørter, men liker gjerne å fortelle om ting hvis det er noe jeg for eksempel lurer på. Jeg prøver å vise at jeg er interessert ved å prøve å få noe kontakt med han og prøve å holde en samtale hver gang vi kommer i prat. Men det er ikke ofte. Jeg er usikker på om han fanger opp interessen min. Enten gjør han det, men er ikke interessert? Eller så merker han det ikke? Noen ganger har jeg tatt han i å se på meg og smile vennlig. Jeg vet ikke hva det betyr.

Er det noen som har tips for hvordan jeg kan komme nærmere han, og virkelig vise han at jeg liker han på en litt diskré måte?

Anonymous poster hash: ecd15...ca3

Du høres ut som en veldig bra jente, og han høres ut som en veldig bra gutt. Lykke til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Godkjent! Neste gang spør, "Vil du føle dem?".

Jeg trengte ikke å spørre, han gjorde det selv.

Neste gang dere møtes kjører du på med feit utrigning, pushup bh og lårkort skjørt!

Jeg hadde på meg en kjole med den beskrivelsen.

ciklide setter det kanskje på spissen, men det å by litt på seg selv ER faktisk et effektivt virkemiddel. Det å "angripe" hjernen hans bakveien, rett i den primale delen, uten å gå via den logisk tenkende, er bra fordi det er i den tenkende delen av sinnet dårlig selvtillitt sitter.

Jeg tror faktisk det fungerte veldig bra.

Du høres ut som en veldig bra jente, og han høres ut som en veldig bra gutt. Lykke til.

Tusen takk, dette var meget hyggelig å høre.

Her har jeg en veldig informativ og nyttig artikkel til trådstarter: http://www.succeedsocially.com/shyguys .

Tusen takk, dette skal jeg ta en titt på når jeg har lagt meg i sengen. Dog jeg ikke er så glad i "kjærlighets"-artikler. Tar det med en klype salt.

Update:
Fest - mye prating - mye kroppskontakt - jeg sa det rett ut som det var - han gjengjeldte det - klining, kosing og litt tafsing - jeg har en date, og han er jomfru.

Tror du bare må være veldig direkte og si hva du vil og hva du tenker.

Usikre unge gutter trenger slikt inn med slegge.

Den her hjalp meg mye.

Tusen takk, alle sammen.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg hadde på meg en kjole med den beskrivelsen.

Jeg tror faktisk det fungerte veldig bra.

Nais. De eneste gutta jeg kjenner som synes utrigning og kort skjørt er tacky er homofile. Om noen jenter ikke liker det eller synes det er stygt, so what? Hva andre jenter synes om det du har på deg og hvordan du ser ut skal du drite i uansett.

Lykke til med karen! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...