Eriksendrul Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Tenkte og kjøpe noen litecoins, Noen som har en selger og anbefale ? En du helst har brukt selv og som evt har flere referanser. Og hvor mye ligger det i og mine litecoins vs strøm med et 7950 kort amd ? Endret 10. desember 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
SteinHe Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg har brukt justcoin.com uten noe problem. Både kjøpt og solgt. Var veldig greit å registrere seg iforhold til andre sider som MtGox og BTC-e. Ligger dog litt høyere pris en de andre sidene og det er mindre folk som trader. Til gjengjeld får du jo solgt til høyere pris også da. EDIT: Får ikke kjøpt LTC direkte på justcoin, men kjøpte BTC for så å bytte til LTC. Endret 10. desember 2013 av SteinHe Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg har brukt justcoin.com uten noe problem. Både kjøpt og solgt. Var veldig greit å registrere seg iforhold til andre sider som MtGox og BTC-e. Ligger dog litt høyere pris en de andre sidene og det er mindre folk som trader. Til gjengjeld får du jo solgt til høyere pris også da. EDIT: Får ikke kjøpt LTC direkte på justcoin, men kjøpte BTC for så å bytte til LTC. okay, du vet ikke om noen steder jeg får kjøpt ltc direkte ? evt hvor mye styr og lang tid tar det og kjøpe 0,5 btc for så og bytte det inn i tilsvarende mengde ltc ? Lenke til kommentar
SteinHe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Du får kjøpt LTC direkte på f.eks MtGox og BTC-e, men de er ganske håpløse når det gjelder verifisering for å få sendt penger. Du må sende inn bilde av pass og en kvittering osv... Det er en tidskrevende prosess. Justcoin var mye enklere, og godt forklart. Tar fortsatt litt tid å få pengene på brukeren(ca. 2 dager). Men når du først har pengene der så kan du bytte instant, så lenge det er selger/kjøper som matcher pris. Det jeg har gjort er å kjøpe BTC på Justcoin, for så å sende de til BTC-e for day-trading. Du trenger ikke verifisert bruker for å sende/motta coins. Når jeg ønsker å ta ut i cash så sender jeg BTC til justcoin igjen og ber om et uttak til konto. Det du må være obs på er at det er avgift ved hvert ledd, så du må finne ut selv om du synes et ekstra ledd er verdt det.Også må du få deg ordentlig to-faktor autentisering for sikkerhet. Hvis du bare skal ha coins uten å day-trade, må du oppbevare dem i egen wallet, ikke på disse tradingsidene. Mye hacking ute å går.. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg har brukt justcoin.com uten noe problem. Både kjøpt og solgt. Var veldig greit å registrere seg iforhold til andre sider som MtGox og BTC-e. Ligger dog litt høyere pris en de andre sidene og det er mindre folk som trader. Til gjengjeld får du jo solgt til høyere pris også da. EDIT: Får ikke kjøpt LTC direkte på justcoin, men kjøpte BTC for så å bytte til LTC. jeg lagde bruker og overførte 500 kroner til og begynne med, skal se åssen det går seg til på den siden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå