AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg har bestillt snus fra Pure Nordic, etter at jeg bestilte stod det at varene () var "parkert". Nå fikk jeg mail om at orderen var gjennomført. Betyr det at pakken er sendt eller at den blir sendt? Hvor lang tid tar det med frakt når den er sendt? Hva er refill snus? er det løssnus eller porsjonsnus som man må vanne ut? har lest noen steder at det følger med en tom snus boks som man putter snusen oppi med 7-8ml vann og lar de stå over natten. Anonymous poster hash: d0762...0e3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Noen som vet? Anonymous poster hash: d0762...0e3 Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 "Boksen skal kun tillsettes litt vann, og trekke over natten for å bli til vanlig snus. Hele posen innehol- der 120 gram med snus, som tillsvarer ca. 10 snus bokser." Ser ut som at det er porsjonsnus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå