Andrull Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hva slags hovedkort og PSU har du da? :-) Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Hva slags hovedkort og PSU har du da? :-) Corsair 550W ZT Series Asus P8Z77-M Hvordan det? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Nei, bare tenkte på hvor mye de var verdt. Må nok ha en helt spesielt god innboforsikring for at det skal være verdt det. 2000-5000 egenandel regner jeg som rimelig greit. Men HKet er nok ikkr verdt stort mer enn 400-500kr (nypris var ca 700-800). PSUen eksisterer ikke. Enten er det OCZ zt serien du mener, eller en annen corsair serie. Men tviler på en bruktpris på mer enn 400kr der også. Skjermkortet tror jeg det er godt håp for, og en egenandel på mer enn 500-1000 så vil nok ikke innboen lønne seg. Det kan kanskje være litt verdiavskriving, alt etter som. :-) Endret 17. desember 2013 av Andrull Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hallo alle sammen! Håper noen leser dette rimelig fort.. Jeg bestiller nye deler om max 2 dager, og har testet PSUen, den gikk på(gjorde dette med å ta en ledning mellom grønn og svart slik dere sa) Egentlig betyr dette lite, for jeg skal ha ny strømforsyning uansett. Greia er at jeg vil teste Grafikk kortet, men jeg har ikke Hovetkort, jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør dette, det må vel være en måte å kickstarte det også på? Jeg har prøvd å stikke inn 6pin ledningen, men da er det helt dødt, er det ødelagt? EDIT: Never mind, det gikk!! Da funker GPU, og regner med RAM og CPU funker for de ble nok ikke berørt, da har jeg ny pc innen to uker, jippi Endret 5. januar 2014 av Sundvallen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Så bra Hvilke deler har du kjøpt da ? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Så bra Hvilke deler har du kjøpt da ? AS-Rock MB ASRock Z77E-ITX 1155 M-ITX D-Sub/HDMI/DVI/DP BitFenix Prodigy Mini-ITX Gehäuse - schwarz Corsair Hydro H100i High Performance Liquid cooler BitFenix Spectre PRO 230mm Lüfter rote LED - schwarz NZXT NZXT Sleeved LED Kit Cable 2M Red Corsair PSU 650W RM series Så blir det 780 om et par måneder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå