AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 jeg er kraftig forkjøla, og det dreper meg! får så vidt puste.. og når jeg spiser blir jeg anpusten.. helt jævlig hodepine og svimmel all the time og åå er så slapp at jeg bare vil sove hele tiden:( æ hva gjør jeg? vil bli frisk! Anonymous poster hash: d23e8...e64 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Tar nesespray og sover til du er frisk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Tar nesespray og sover til du er frisk.nei, usj.. hater nesespray Anonymous poster hash: d23e8...e64 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Sov hele tiden, spis sunt, stapp i deg med C vitaminer, ta deg en dusj, slapp av resten av denne uken så skal du nok se at du blir straks bedre. En skikkelig forkjøles er noe dritt, men det styrker immunforsvaret da. Det er kanskje det eneste positive Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Sov hele tiden, spis sunt, stapp i deg med C vitaminer, ta deg en dusj, slapp av resten av denne uken så skal du nok se at du blir straks bedre. En skikkelig forkjøles er noe dritt, men det styrker immunforsvaret da. Det er kanskje det eneste positive ok, takk! Anonymous poster hash: d23e8...e64 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Spesielt dette med sovning er viktig, og drikk mye slik at du får i deg masse vann! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Spesielt dette med sovning er viktig, og drikk mye slik at du får i deg masse vann! ok, det skal jeg! takk Anonymous poster hash: d23e8...e64 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 jeg er kraftig forkjøla Svaret er her. Du er bare forkjøla. Tipper halve landet er i din situasjon nå. Det er bare å sove, få i deg næring (mat om du klarer, eller bare yoghurt, appelsinjuice, nøtter, selv energisjokolade, så lenge det er næring i det) og ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bare hold deg unna sukker! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Bare hold deg unna sukker! Fordi? EDIT: Var det ironi? Endret 11. desember 2013 av iFire Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Drikk mye vann, da blir slimet mer tyntflytende, og det blir lettere å puste. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nei, det var ikke ironi. Merker selv at når jeg eter sukker så blir jeg lettere syk, og det tar lenger tid fra da jeg blir syk til da jeg blir frisk. Kan så klart være forskjeller på folk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Fordi? EDIT: Var det ironi? det er faktisk sant.. bakteriene elsker sukker! Anonymous poster hash: d23e8...e64 Svaret er her. Du er bare forkjøla. Tipper halve landet er i din situasjon nå. Det er bare å sove, få i deg næring (mat om du klarer, eller bare yoghurt, appelsinjuice, nøtter, selv energisjokolade, så lenge det er næring i det) og ta tiden til hjelp.ok, thank u Anonymous poster hash: d23e8...e64 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja, bakteriene elsker sukker Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 det er faktisk sant.. bakteriene elsker sukker! FUCKERS!! Menneskekroppen: Så intelligent.......så irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå