Ludvig86 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 God kveld! Jeg har en Note 3 som jeg har hatt en stund, og har oppdaget ett veldig irriterende problem når jeg bruker hodetelefoner eller kobler til høytalere. Lyden begynner ganske rolig, men så plutselig skrur den seg automatisk opp en god del hakk. Dette er utrolig irriterende og veldig skremmende når jeg skal høre musikk. Man kan jo ødelegge hørselen av mindre Er det noen som kjenner til problemet evt. Vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det finnes egen Note 3 tråd. Oppstår dette problemet selv om telefonen ligger dønn-i-ro uten at du er borti den på noen måte? Eller kun når du har den i lommen, og da kommer du ani volumknappen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Du kommer ikke borti volumknappen, eller skjer det når telefonen ligger stille på en bord eller noe også? Opplever det samme med min S4 når jeg går med hodetelefoner, en pleier skje når jeg tar den opp eller ned av lomma, så har alltid gått ut fra at jeg kommer holder litt på volum knappen på siden når jeg drar den opp. Røsker godt i øra når det skjer tidlig på morran og man er for trøtt til og skjønne hva som er raskest av og rive proppa ut av øra eller få dratt frem telefonen og slått ned lyden. Endret 11. desember 2013 av esoteric Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Takker for svarene. Det har hendt at jeg har kommet borti volumknappene, men det har også skjedd når telefonen ligger helt i ro når jeg kobler til ett par Music Angel høytalere. Jeg trodde det hadde med Adapt Sound å gjøre, så jeg flo den av, men det ble ikke noe bedre av det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå