AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Først for noen psykiatertimer siden sa han at jeg hadde epileptogen aktivitet i hjernen, men nå i dag sa han at jeg ikke hadde epileptogen aktivitet i hjernen. Han sa tidligere at jeg kanskje har epilepsi, men nå i dag sa han at jeg garantert ikke har epilepsi. Dette gjør at jeg ikke stoler på han. Han sier også at jeg ikke kan få epilepsi, og at det er svært skjeldent at folk får epilepsi uansett alder. Hva syns dere om at han løyg? Anonymous poster hash: ffb2d...c0c Lenke til kommentar
OPL Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Han løy vel ikke, tok vel heller feil. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Han løy vel ikke, tok vel heller feil. Han hadde lest på rapportene om eegen min og der hadde han sett en del epileptogen aktivitet, og plutselig i dag sa han at jeg ikke hadde epileptogen aktivitet i hjernen. Anonymous poster hash: ffb2d...c0c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Han hadde lest på rapportene om eegen min og der hadde han sett en del epileptogen aktivitet, og plutselig i dag sa han at jeg ikke hadde epileptogen aktivitet i hjernen. Anonymous poster hash: ffb2d...c0c Det høres ut som en usikker psykolog. Bytt til en som har litt mer peiling. Anonymous poster hash: d2655...7c2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har eg forstått det rett dersom: -Din psykiater har lest rapportane som din lege har skrevet. -I rapporten har legen omtalt at du har epilepsi -Din psykiater videreformidler dette til deg som at det er mulig at du har epilepsi -Din psykiater undersøker saka nærmare og konkluderer med at du ikkje har epilepsi. For meg høyrest det ut som at det er legen din som har gjort ein dårlig jobb, ikkje psykiateren din. Når det gjeld dette om at du garantert ikkje kan få epilepsi så blir det litt vanskelig å vurdere då det er så mange faktorer. Enkelte typer epilepsi er det f.eks nesten kun barn som får, så i voksen alder så kan enkelte slike typer ekskluderes. Tilsvarande dersom du er veldig ung så er det lite sannsynlig at du får den type epilepsi som er vanlig hos eldre personer. Eg vil anbefale at du spør meir om akkurat dette. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Det høres ut som en usikker psykolog. Bytt til en som har litt mer peiling. Anonymous poster hash: d2655...7c2 Bare fordi noen er usikre betyr ikke at de tar feil, på samme måte som noen som føler seg veldig sikre i sin sak absolutt ikke trenger å ha rett. Disse kan i mange tilfeller gjerne være trangsynte eller har liten skeptisk sans. Det er bare at de som er mer påståelig og selvsikker fremstår som mer troverdig, om ikke annet motspiller dette. Alt er ikke selvfølgelig. Endret 11. desember 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå