Gå til innhold

PS3. Hvor kjøpte BF4? Digitalt nedlastbar eller fysisk plate?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal kjøpe BF4 til Playstation 3 i julegave til broren min.

Men er usikker på om jeg skal kjøpe det digitalt eller fysisk på plate? Hva er mest praktisk? Prisforskjell? Andre forskjeller?

Min erfaring (som er liten i playstation sammenheng) er at spil på plate bråker mye i maskinen. Stemmer det? Det er vell i så tilfelle veldig plagsomt?

Det er jo lettere å gi spillet i gave når det kommer på plate. Så i tillegg at Elkjøp (her i Tromsø) selger standard utgaven til bare 299,-

Fordelen med digitalt er jo at man slipper plate-tullet. Men da må man jo knytte det opp til en playstation network konto. Og man må vell også registrere fødselsdato (være over 18år) for å ha det på playstation network kontoen? Broren min er yngre. Og jeg synes ikke spill bør legges i en konto i f. eks mitt navn.

Mye tilsier jo at jeg bør kjøpe det på plate. Men har hørt at spillet kan, for 10 dollar, oppgraderes fra PS3 til PS4 i framtiden. Det kan jo være greit vis han kjøper seg PS4 senere. Men denne oppgraderingen går vell bare ann å gjøre vis man har spillet digitalt, og ikke på plate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...