Dr. Brodsky Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg er, i forbindelse julegavehandel, på jakt etter en mikrofon og en aktiv høyttaler/monitor (som passer sammen uten noe styr), men sliter med å finne noe fornuftig. Dette skal være en gave til en liten jente som elsker å synge, spesielt i mikrofoner. Jeg sjekket så klart leketøybutikken først, men ble rett og slett sjokkert over hvor dyrt rosa plast og dårlig kvalitet har blitt, så jeg har heller begynt å se andre steder. Noen som har noen anbefalinger? Kvalitet er ikke så viktig, så lenge det overgår rosa plast med prinsesser på. Helst under 1 000 kr. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hm, søkte litt er ikke lett å finne full pakke til den prisen, utenom slike "leketøy". Denne koster litt mer da: http://musikkinstrument.no/produkter/mikrofoner/mikrofonpakker/laney-mikrofonpakke-m-forsterker/ Endret 10. desember 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Takker. Akkurat noe sånt jeg ser etter. Litt i dyreste laget, så jeg må tenke litt på det om det ikke finnes noe billigere. Jeg vil uansett tro det er verdt prisen i forhold til produkter som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå