Hvaheterdu Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Heisann. Jeg har en pakke på vei fra meg fra Kristiansund av en kamerat. Uansett så sendte han pakke fredag morgen forrige uke (06.12) og har ikke fått noe hentelapp, mail eller noe fra den nye sporingsappen. Appen sier bare at jeg ikke har noe pakke på vei. Noen som vet hvor lang tid posten vanligvis bruker? Kameraten min er i utlandet å kan ikke nås. Er en utålmodig person, heve. Takk for svar EDIT: Garantert feil sted å skrive denne tråden, men viste ikke helt hvor jeg skulle sette den. Endret 10. desember 2013 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Søker du med sporingsnummer? Hvis den ikke ble sendt som norgespakke men som brevpakke vil det ikke være noen sporing. Har du sporingsnummer men ikke får noe resultat må du kontakte postens kundeservice. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Søker du med sporingsnummer? Hvis den ikke ble sendt som norgespakke men som brevpakke vil det ikke være noen sporing. Har du sporingsnummer men ikke får noe resultat må du kontakte postens kundeservice. Har ikke fått noe sporingsnr, noe jeg kan gjøre da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ikke annet enn å kontakte han som sendte. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Ok, takk for svar Han er hjemme til helga, så får bare vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå