Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jones, 1-0! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Johnny-boy! Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jonesemann. Ser på en ræva stream, men gleder meg til å se ansiktet i det han fyrer løs Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Typisk nå at Utd vinner gruppa, City får et til mål og det blir 8-dels finale mot Bayern. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Gooooooooooooood med mange o'er! Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 For en begredelig fotballkamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Typisk nå at Utd vinner gruppa, City får et til mål og det blir 8-dels finale mot Bayern.City vinner kampen og vinner gruppa si pga interne kamper? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvilke "tusener på tusener" er det som forlater kampen? Jeg tar det som en selvfølge at det er Shaktar-fansen, for er det ikke det så kan de som forlater stadion la være å komme tilbake igjen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvilke "tusener på tusener" er det som forlater kampen? Jeg tar det som en selvfølge at det er Shaktar-fansen, for er det ikke det så kan de som forlater stadion la være å komme tilbake igjen. Folk forlater alltid kampen før dommeren blåser av. Skjer på alle stadioner i alle kamper fordi folk vil unngå trafikkaoset. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Fint resultat, men nok en ræva forestilling. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvilke "tusener på tusener" er det som forlater kampen? Jeg tar det som en selvfølge at det er Shaktar-fansen, for er det ikke det så kan de som forlater stadion la være å komme tilbake igjen. Har du sett en United kamp de siste 5 åra? North Stand er som regel halvtom når det er igjen 10 min... Bortefansen må som regel sitte igjen 20-30 min etter kampslutt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ræva kamp, bra resultat. De gutta er så begredelige når det kommer til å skape og finne åpninger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vet rett ikke slett om jeg skal le eller gråte av at Young får spille. Han suger noe så jævlig at det nesten blir morsomt.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Valencia inn for Buttner. Rafael blir venstreback, Jones høyreback og Valencia på sin høyre ving. Kagawa sentral midtbane. Mye rokeringer siste minuttene..? Var det tanken uavhengig av Buttners skade i det byttet skjer? Tidvis bra pasningsspill i dag, ikke all verdens kamp men godt med en seier. Endret 10. desember 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Daså, kommentatoren fikk det til å høres ut som om de gikk i protest. Jaja, kampen var "så der", men resultatet gikk i hvertfall rett vei og det er det viktigste nå. Dersom resultatene begynner å komme så kan finspillet komme etter. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jones er et beist. Er latterlig god og kommer til å bli en verdensklassespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå