RBW Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Høyere FPS-grense kan faktisk gi deg en kjipere opplevelse.Guide: Need for Speed: Rivals (Ekstra) Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Med andre ord: Uspillbart pga 30 fps, eller - ved 60fps - uspillbart pga ødelagt fysikkmotor. Årets Triple-A spillflopp anyone? Blir trist av slikt, så frem til å ha det gøy med dette spillet.... 3 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Med andre ord: Uspillbart pga 30 fps, eller - ved 60fps - uspillbart pga ødelagt fysikkmotor. Årets Triple-A spillflopp anyone? Blir trist av slikt, så frem til å ha det gøy med dette spillet.... det som egentlig tar kaka er jo at det ikke er ratt støtte. 3 Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er det noen som har prøvd å force trible-buffering med D3Doverrider med 60FPS tweaken i NFS Rivals? Triple-buffer hindrer halvering av frame raten ved fall under 60, og vil kanskje gjøre at simulasjonen påvirkes i mindre grad. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det at et fartsspill som Need for Speed er låst til 30fps er til å spy av. Det er likegyldig om grunnen er dårlig grafikkmotor eller at det "krever for mye" av maskinen. Det skal kunne kjøre like fort som skjermens maksimale bildeflyt så lenge maskinen er utrustet til dette. Tommelen ned for nyeste Need for Speed! 1 Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ett bilspill uten støtte for ratt og pedaler!?!!? Jeg som syns det var helt på kanten at ikke GTA har støtte for ratt... Men at NFS ikke har det er jo horribelt...! Fysikken ser uansett horribel ut, aldri kjørt bil som oppfører seg som de jeg ser på gameplay videoer fra dette ihvertfall 2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det at et fartsspill som Need for Speed er låst til 30fps er til å spy av. Det er likegyldig om grunnen er dårlig grafikkmotor eller at det "krever for mye" av maskinen. Det skal kunne kjøre like fort som skjermens maksimale bildeflyt så lenge maskinen er utrustet til dette. Tommelen ned for nyeste Need for Speed! Det har nok ingenting med hva du nevner. Det har med konsoll å gjøre. Regner med de har inngått en del med de to store konsollene, hvor dette er en av de "store" nye spillene på 2 splitter nye konsoller, og for at de skal se bra ut der, så har de strupet PC versjonen. Konsoll hardwaren er allerede utdatert mot de fleste PCer med gode skjermkort, og det hjelper ikke på konsollsalget at en av de få lanseringsspillene som kommer på alle plattformer ser bedritent ut i forhold til PCer. 1 Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg har spilt Rivals til 100 % både som racer og politi i 30 fps. Jeg synes ikke grafikken eller fysikkmotoren ødela spillet i særlig grad, jeg følte meg hjemme på lik linje som i NFS: Most Wanted (2012) og Burnout Paradise. På en annen side, så jeg spiller ofte spill på lave grafikkinnstillinger - fordi jeg vil ha flyt fremfor at det skal være pent. Irritasjonsmomentene mine var heller klønete menynavigasjon, at nummerskiltet må endres på HVER bil, lite kameratslig politi-AI, overdrevent mye blinking (både i meny og in-game) og noe klønete UI. 1 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Støtter rivals manuel gir eller er det også borte.Vet at iallefall det var et NFS spill ikke støttet manuel gir, har denne trenden forsatt.Teit spør du meg Endret 13. desember 2013 av rbr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå