AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 ...og det er helt ekstremt irriterende.Kjennes ut som området under beinet i den venstre rumpehalvdelen begynner å "sovne" når jeg sitter, kommer en prikkende følelse krypende. Blir aldri nummen slik som når kroppsdeler faktisk sovner Ingen sittestilling som fungerer, utenom å nesten ikke/ikke legge noe vekt på den delen av rumpa. Reiser jeg meg opp etter at følelsen virkelig har slått inn forsvinner den etter to-tre sekunder. Går på skole, og sitter derfor på ræva store deler av dagen, og dette går utover konsentrasjon og humør til de grader. Ender opp med at jeg blir sittende i stolen med rumpa utenfor stolen, noe jeg begynner å merke på ryggen. Hva f*** kan dette være? -Mildt sagt, irritert Anonymous poster hash: df963...cd7 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 kanskje du er tørr i ræva (sår, tørr hud elns) kanskje hemoroider eller så kan det være en helt vanlig reaksjon på mye sitting Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Er ikke i nærheten av endetarmsåpningen. Ingen smerter overhodet.Føles/kjennes/fungerer/ser helt normalt ellers.Har vært sånn i en ukes tid, og jeg kan tro at mye sitting kan være årsaken, men jeg kan ikke akkurat unngå å sitte. Anonymous poster hash: df963...cd7 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er ikke i nærheten av endetarmsåpningen. Ingen smerter overhodet. Føles/kjennes/fungerer/ser helt normalt ellers. Har vært sånn i en ukes tid, og jeg kan tro at mye sitting kan være årsaken, men jeg kan ikke akkurat unngå å sitte. Anonymous poster hash: df963...cd7 har alltid lurt på hvorfor folk kommer her på nettet og spør, istedet for sine foreldre, familie eller selve legen. prøv det du Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 har alltid lurt på hvorfor folk kommer her på nettet og spør, istedet for sine foreldre, familie eller selve legen. prøv det du La meg forklare... vanskelig å være anonym da skjønner du !! Tror selv det handler litt om blodomløpet her som kaskje ikke er helt på topp, prøvd med massasje? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Spør her i tillegg til venner og familie, lege tar tid å komme seg til, og det koster penger. En veldig liten sum, men merkbart når man lever på borteboerstipend. Anonymous poster hash: df963...cd7 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Dårlig blodsirkulasjon elns... Du kan sammenligne det med å sette seg på handa di i ti minutter... Sitter du MYE stille på harde stoler? Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Du kan jo kanskje skaffe deg pute å sitte på. Med mindre du har prøvd da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) . Endret 12. desember 2013 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå