Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Prikkende følelse i rumpa når jeg sitter

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

...og det er helt ekstremt irriterende.

Kjennes ut som området under beinet i den venstre rumpehalvdelen begynner å "sovne" når jeg sitter, kommer en prikkende følelse krypende. Blir aldri nummen slik som når kroppsdeler faktisk sovner Ingen sittestilling som fungerer, utenom å nesten ikke/ikke legge noe vekt på den delen av rumpa. Reiser jeg meg opp etter at følelsen virkelig har slått inn forsvinner den etter to-tre sekunder.

Går på skole, og sitter derfor på ræva store deler av dagen, og dette går utover konsentrasjon og humør til de grader. Ender opp med at jeg blir sittende i stolen med rumpa utenfor stolen, noe jeg begynner å merke på ryggen.

Hva f*** kan dette være?

-Mildt sagt, irritert

Anonymous poster hash: df963...cd7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke i nærheten av endetarmsåpningen.

Ingen smerter overhodet.

Føles/kjennes/fungerer/ser helt normalt ellers.

Har vært sånn i en ukes tid, og jeg kan tro at mye sitting kan være årsaken, men jeg kan ikke akkurat unngå å sitte.

Anonymous poster hash: df963...cd7

har alltid lurt på hvorfor folk kommer her på nettet og spør, istedet for sine foreldre, familie eller selve legen. prøv det du :)

Lenke til kommentar

har alltid lurt på hvorfor folk kommer her på nettet og spør, istedet for sine foreldre, familie eller selve legen. prøv det du :)

La meg forklare... vanskelig å være anonym da skjønner du !!

Tror selv det handler litt om blodomløpet her som kaskje ikke er helt på topp, prøvd med massasje? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...