ThaHoward Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hei, så jeg lastet ned OS X Maverick. Alt gikk fint, men under etterhvert stod det at maskinen ikke kunne fullføre grunnet en hard-disc som ikke kan la seg reparere. Og at jeg måtte deretter starte maskinen på nytt, så slette hard-disken og så starte installeringen på nytt. Jeg fulgte også hva man skulle gjøre for å slette den, men da jeg skulle gjøre det får jeg beskjed om at discen ikke lar seg deaktivere. Og da jeg skal deaktivere den manuelt så står det at den ikke lar seg deaktivere siden filer og/eller programmer er i bruk. Så hvordan kan jeg deaktivere den? Og hvordan jeg fullføre slettingen og innstalleringen? En liten oppdatering: Brente Ubuntu Live over på CD, men når jeg stapper den inn i Mac-en skjer ingenting bortsett fra at den blir sendt ut igjen. Kommer ikke noe valg for å interaktere med CD-enn/Ubuntu Live på noen som helst måte. Er det noe jeg gjør feil? Jeg har hittil stappet den i maskinen ved start menyen. Endret 23. februar 2014 av ThaHoward Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Høres igrunnen ut som en partisjonert disk. Prøv deg frem med ubuntu live CD, og slett begge partisjonene og formater på nytt Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Høres igrunnen ut som en partisjonert disk. Prøv deg frem med ubuntu live CD, og slett begge partisjonene og formater på nytt Takk! Ja, tror jeg prøvde å få windows en god stund tilbake. Trodde den ikke lenger var partisjonert.. Uansett jeg har ikke peiling av hva jeg skal gjøre. Hvor finner man Ubuntu live, og hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Google ubuntu live cd, og brenn iso'en på en cd. Stapp den inni mac'en og boot derifra Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Google ubuntu live cd, og brenn iso'en på en cd. Stapp den inni mac'en og boot derifra Takk Brente Ubuntu Live over på CD, men når jeg stapper den inn i Mac-en skjer ingenting bortsett fra at den blir sendt ut igjen. Kommer ikke noe valg for å interaktere med CD-enn/Ubuntu Live på noen som helst måte. Er det noe jeg gjør feil? Jeg har hittil stappet den i maskinen ved start menyen. All hjelp tas godt imot. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Google ubuntu live cd, og brenn iso'en på en cd. Stapp den inni mac'en og boot derifra Takk Brente Ubuntu Live over på CD, men når jeg stapper den inn i Mac-en skjer ingenting bortsett fra at den blir sendt ut igjen. Kommer ikke noe valg for å interaktere med CD-enn/Ubuntu Live på noen som helst måte. Er det noe jeg gjør feil? Jeg har hittil stappet den i maskinen ved start menyen. All hjelp tas godt imot. Test livecd'en på en windows maskin først og se om cd'en faktisk virker. Ellers har jeg lite råd å gi. Livecd har fungert smertefritt for meg i mange situasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå