Joachim_F Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Entropy er et massivt flerspillerspill satt til verdensrommet.Norsk romspill sniklansert på Steam Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 "entropy gameplay" i Youtube .. Tror ikke det er dette spillet..? 1 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Vet ikke hvilken video du refererer til, men jeg la akkurat inn den første traileren. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Kjempebra at noen fremdeles tar sjansen på å lansere Play2Win spill nå Idag istedet for Pay2Win som er blitt så populært i det siste. Eneste man trenger skills til i Pay2Win spill er jo å overtale foreldre/sjef om mer penger Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Kjempebra at noen fremdeles tar sjansen på å lansere Play2Win spill nå Idag istedet for Pay2Win som er blitt så populært i det siste. Eneste man trenger skills til i Pay2Win spill er jo å overtale foreldre/sjef om mer penger pay2win har alltid blitt slått hardt ned på bortsett fra i asia områdene har dei blitt akseptert, fleste spill fortidene, trur du blander med free2play trenden? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vet ikke hvilken video du refererer til, men jeg la akkurat inn den første traileren. Jeg bare påpekte at om man søkte etter "entropy gameplay" i youtube, får man ikke opp riktig spill. Kjipt om de havner i klinsj med et annet spill som har samme tittel. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vet ikke hvilken video du refererer til, men jeg la akkurat inn den første traileren. Jeg bare påpekte at om man søkte etter "entropy gameplay" i youtube, får man ikke opp riktig spill. Kjipt om de havner i klinsj med et annet spill som har samme tittel. etter litt letting fant jeg endelig einv ideo "http://www.youtube.com/watch?v=Q5VGtQTXRRI" Lenke til kommentar
asivertsen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hmm, en hybrid av Eve Online og SWTOR? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jaja.. kan være morsomt mens man venter på Star Citizen og Elite: Dangerous. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 pay2win har alltid blitt slått hardt ned på bortsett fra i asia områdene har dei blitt akseptert, fleste spill fortidene, trur du blander med free2play trenden?Free2play er dessverre alt for ofte i realiteten pay2win. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Mange av de største F2P er ikke P2W iallefall. Dota, HoN, TF2 etc. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Mange av de største F2P er ikke P2W iallefall. Dota, HoN, TF2 etc. Path of Exile. Synest det er bra at de kommer med en slik sniklansering. Hater å vente. Endret 10. desember 2013 av PantZman 2 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 pay2win har alltid blitt slått hardt ned på bortsett fra i asia områdene har dei blitt akseptert, fleste spill fortidene, trur du blander med free2play trenden? League of Legends ringer. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 pay2win har alltid blitt slått hardt ned på bortsett fra i asia områdene har dei blitt akseptert, fleste spill fortidene, trur du blander med free2play trenden?Free2play er dessverre alt for ofte i realiteten pay2win. også realiteten veldig mange spill som ikkje er det, spesielt siden siste 5 årene så bli p2w er veldig dårlig PR , RiFt gjekk eksemple f2p og dei gjorde det bra egentlig (spillet blei faktisk bedre av det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå