Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date flere samtidig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke vært noe for meg. Foretrekker en i slengen. Om man dster flere, ligger man med flere samtidig også eller er man på kyssing med noen og sex med andre?

Hadde ikke føltess om jeg ble tatt så seriøst om den jeg datet holdt på med flere og selv vil jeg konsentrere meg om en om gangen.

Helt enig. Her hoppa vi i halmen allerede på 3 date (noe som i utgangspunktet ikke var meningen fordi jeg dreiv og bytta litt p-pillemerker osv sånn at jeg hadde 1 dag igjen til jeg var sikker) og jeg tror det er flere som har sex ganske fort og derfor blir det også rart å date flere på en gang.

Lenke til kommentar

Lurer jeg på også. For meg hadde ikke ff vært noe. Jeg må ha følelser for den jeg holder på med. Er det ikke ofte slik at en av partene kan få følelser for den andre også da?

Fordi jeg og FF har sinnsykt bra sex, hun er en total submissiv tøs og jeg behandler henner deretter. Men dette er ikke noe jeg klarer å gjøre mot en jente jeg er glad i og som jeg er forelsket i, da blir det feil for meg..... been down that road many times :p så ja.....

Anonymous poster hash: f46b2...4dd

Lenke til kommentar

Fordi jeg og FF har sinnsykt bra sex, hun er en total submissiv tøs og jeg behandler henner deretter. Men dette er ikke noe jeg klarer å gjøre mot en jente jeg er glad i og som jeg er forelsket i, da blir det feil for meg..... been down that road many times :p så ja.....

Anonymous poster hash: f46b2...4dd

Whatever floats your boat. Så lenge det funker for dere så. Folk er jo ulike :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...