Akse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er vel ganske vanlig, og jeg har prøvd det selv, men jeg liker det ikke. Det er også helt uaktuelt for meg å date en jente som har flere på gang. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hadde ikke vært noe for meg. Foretrekker en i slengen. Om man dster flere, ligger man med flere samtidig også eller er man på kyssing med noen og sex med andre? Hadde ikke føltess om jeg ble tatt så seriøst om den jeg datet holdt på med flere og selv vil jeg konsentrere meg om en om gangen. Helt enig. Her hoppa vi i halmen allerede på 3 date (noe som i utgangspunktet ikke var meningen fordi jeg dreiv og bytta litt p-pillemerker osv sånn at jeg hadde 1 dag igjen til jeg var sikker) og jeg tror det er flere som har sex ganske fort og derfor blir det også rart å date flere på en gang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg dater alltid flere samtidig, men når jeg har hatt sex med en av dem, så kutter jeg ut med samtlige fuckfriends osv..... hvis jeg liker noen godt nok til å kutte med FF så liker jeg dem godt! for jeg vet at FF-sexen kan jeg nok aldri få i en kjæreste Anonymous poster hash: f46b2...4dd Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 for jeg vet at FF-sexen kan jeg nok aldri få i en kjæreste Anonymous poster hash: f46b2...4dd Hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar
Edvarda Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg synes ikke det er noe stas, nei. Jeg vil verken date flere menn samtidig eller bli datet som én av flere damer. Jeg tror det ville føles litt som om jeg var med i en realitykonkurranse 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor ikke? Lurer jeg på også. For meg hadde ikke ff vært noe. Jeg må ha følelser for den jeg holder på med. Er det ikke ofte slik at en av partene kan få følelser for den andre også da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Lurer jeg på også. For meg hadde ikke ff vært noe. Jeg må ha følelser for den jeg holder på med. Er det ikke ofte slik at en av partene kan få følelser for den andre også da? Fordi jeg og FF har sinnsykt bra sex, hun er en total submissiv tøs og jeg behandler henner deretter. Men dette er ikke noe jeg klarer å gjøre mot en jente jeg er glad i og som jeg er forelsket i, da blir det feil for meg..... been down that road many times så ja..... Anonymous poster hash: f46b2...4dd Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Fordi jeg og FF har sinnsykt bra sex, hun er en total submissiv tøs og jeg behandler henner deretter. Men dette er ikke noe jeg klarer å gjøre mot en jente jeg er glad i og som jeg er forelsket i, da blir det feil for meg..... been down that road many times så ja..... Anonymous poster hash: f46b2...4dd Whatever floats your boat. Så lenge det funker for dere så. Folk er jo ulike Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sålenge personen som dater flere er ærlig med datene sine om det, så er det vel greit. Da er det opp til hver enkelt om de godtar det eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå