AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva synes dere om det? Anonymous poster hash: 6a993...c4e Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ikke noe for meg, men om alle parter er inneforstått med det så tenker jeg live and let live. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvis jeg hadde visst at ei jente hadde datet flere samtidig hadde jeg ikke datet henne mer. Så enkelt, da er hun ikke interresert nok til å satse på meg uansett, og bare gambler på odds. 4 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde gitt opp jenta om jeg fant ut at hun datet flere samtidig selv. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Helt greit spør du meg. Men etter at man har datet en viss stund, type 1 måned eller deromkring, er det nok på tide å vurdere om man skal fortsette med den ene eller droppe det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Å date flere er jo ikke noe problem, man må jo diversifisere Men, det er som Coffe Break skriver at om det er litt mer serious, så er det en litt annen sak. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde en gutt datet flere enn meg så hadde jeg tatt det som om at han ikke så på det som noe seriøst. 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg tenker det samme som flere her. Hvis jeg hadde fått vite at ei jente jeg hadde gått ut med et par ganget også datet noen andre, ville jeg ikke gått ut med henne lenger. Da er det tydelig at hun ikke er interessert. 1 Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg synes det er greit tidlig i relasjonen. Men det kommer an på om det er noe seriøst eller ikke. Jeg hadde ikke reagert om en jente hadde hatt en annen date mellom første og andredate, kanskje ikke før etter tredjedate heller. Men om vi fortsetter etter det, da regner jeg med at hun kun dater meg, og da vil noe annet være dealbreaker for min del. Det er faktisk overraskende mange som mener de ikke har "tid" til å vente på å se om det fungerer med en person, men i stedet setter flere opp mot hverandre for å se hvem som er "best" av disse. Dog virker det som om de har brukt alt for mye nettdating eller hengt for mye på byn. Hva mener du da ts? Lenke til kommentar
stevia Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde ikke datet han mer om jeg fant ut at han datet flere. Men det er meg. Helt greit om alle parter synes det er ok selvfølgelig. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde en gutt datet flere enn meg så hadde jeg tatt det som om at han ikke så på det som noe seriøst. Det er jo ikke nødvendigvis sant, vanskelig og finne drømmedama siden det er så sykt mye fisk i havet. Må være lov og ha litt flere baller i lufta. Men som nevnt før, grensa går da vitterlig en plass. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er jo ikke nødvendigvis sant, vanskelig og finne drømmedama siden det er så sykt mye fisk i havet. Må være lov og ha litt flere baller i lufta. Men som nevnt før, grensa går da vitterlig en plass. Ja, det stemmer nok. Men jeg er sånn at jeg dater bare en om gangen uansett. Dermed blir det derfor litt sånn for meg. Men ja, det er vanskelig å si noe om. Nettopp fordi jeg ikke har vært utenfor akkurat det før. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Prøvde med 3 samtidig. Helt håpløst med tanke på hvem jeg skal møte til viss tid osv. Gikk ned til 2, og så til 1 Lenke til kommentar
Phate Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dersom alle parter er inneforstått med det, så kjør på. Hvert til sitt. Selv synes jeg ikke noe om det, og ville fort mistet interessen om dette var noe en eventuell partner så på som helt OK. Useriøse relasjoner ser jeg ikke noe grunn til å kaste bort tiden på. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har datet flere av gangen lenge. Men filtrerer alltid ut, de som ikke fanger interessen i startfasen. Og sitter igjen med en til slutt. Går ganske fort. Om man først er interessert i noen, så merker man det relativt fort. Og avslutter det andre man har gående. Har ikke noe imot om de jeg dater, dater flere av gangen selv. Sålenge man er ærlig ovenfor hverandre hva man er ute etter i utgangspunktet. Så slipper man å kaste bort tiden og potensialet til hverandre, om man ikke er ute etter det samme. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Måtte ha vært max 2 dater med hver i såfall. Jeg ser ikke poenget med å date flere samtidig over lenger tid. Hvordan skal man da klare å involvere seg skikkelig i relasjonen? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde ikke vært noe for meg. Foretrekker en i slengen. Om man dster flere, ligger man med flere samtidig også eller er man på kyssing med noen og sex med andre? Hadde ikke føltess om jeg ble tatt så seriøst om den jeg datet holdt på med flere og selv vil jeg konsentrere meg om en om gangen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde ikke vært noe for meg. Foretrekker en i slengen. Om man dster flere, ligger man med flere samtidig også eller er man på kyssing med noen og sex med andre? Hadde ikke føltess om jeg ble tatt så seriøst om den jeg datet holdt på med flere og selv vil jeg konsentrere meg om en om gangen. Jeg ligger ikke med flere av gangen. Når jeg har kommet sålangt som å ha sex med en person, så har jeg allerede bestemt meg. De andre er altså utelukket. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Skjønner. Litt nysgjerrig på hvordan folk gjør det. Noen ganger kan man havne fort til sengs også, kommer an på kjemien etc. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det kommer litt an på her egentlig. Hvis det er ganske åpenbart at noen av forholdene kun er platoniske, er det ikke noe problem å ha sex med flere samtidig. Men hvis jeg blir ordentlig interessert i en av jentene kutter jeg de andre ut med engang jeg vet det er sikkert at det forholdet tar en mer seriøst vending. Med andre ord; hvis det kun er en flørt som man tidlig ser ikke kommer til å utvikle seg til noe ordentlig - helt greit å ha sex med andre. Med hvis jeg tror det blir seriøst med en av de kutter jeg ut sex med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå