Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date flere samtidig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er greit tidlig i relasjonen. Men det kommer an på om det er noe seriøst eller ikke. Jeg hadde ikke reagert om en jente hadde hatt en annen date mellom første og andredate, kanskje ikke før etter tredjedate heller. Men om vi fortsetter etter det, da regner jeg med at hun kun dater meg, og da vil noe annet være dealbreaker for min del.

Det er faktisk overraskende mange som mener de ikke har "tid" til å vente på å se om det fungerer med en person, men i stedet setter flere opp mot hverandre for å se hvem som er "best" av disse. Dog virker det som om de har brukt alt for mye nettdating eller hengt for mye på byn.

Hva mener du da ts?

Lenke til kommentar

Hadde en gutt datet flere enn meg så hadde jeg tatt det som om at han ikke så på det som noe seriøst.

Det er jo ikke nødvendigvis sant, vanskelig og finne drømmedama siden det er så sykt mye fisk i havet. Må være lov og ha litt flere baller i lufta.

Men som nevnt før, grensa går da vitterlig en plass.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke nødvendigvis sant, vanskelig og finne drømmedama siden det er så sykt mye fisk i havet. Må være lov og ha litt flere baller i lufta.

Men som nevnt før, grensa går da vitterlig en plass.

Ja, det stemmer nok. Men jeg er sånn at jeg dater bare en om gangen uansett. Dermed blir det derfor litt sånn for meg.

Men ja, det er vanskelig å si noe om. Nettopp fordi jeg ikke har vært utenfor akkurat det før.

Lenke til kommentar

Dersom alle parter er inneforstått med det, så kjør på. Hvert til sitt.

Selv synes jeg ikke noe om det, og ville fort mistet interessen om dette var noe en eventuell partner så på som helt OK. Useriøse relasjoner ser jeg ikke noe grunn til å kaste bort tiden på.

Lenke til kommentar

Har datet flere av gangen lenge. Men filtrerer alltid ut, de som ikke fanger interessen i startfasen. Og sitter igjen med en til slutt. Går ganske fort.

Om man først er interessert i noen, så merker man det relativt fort. Og avslutter det andre man har gående.

Har ikke noe imot om de jeg dater, dater flere av gangen selv. Sålenge man er ærlig ovenfor hverandre hva man er ute etter i utgangspunktet. Så slipper man å kaste bort tiden og potensialet til hverandre, om man ikke er ute etter det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke vært noe for meg. Foretrekker en i slengen. Om man dster flere, ligger man med flere samtidig også eller er man på kyssing med noen og sex med andre?

Hadde ikke føltess om jeg ble tatt så seriøst om den jeg datet holdt på med flere og selv vil jeg konsentrere meg om en om gangen.

Jeg ligger ikke med flere av gangen. Når jeg har kommet sålangt som å ha sex med en person, så har jeg allerede bestemt meg. De andre er altså utelukket.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på her egentlig. Hvis det er ganske åpenbart at noen av forholdene kun er platoniske, er det ikke noe problem å ha sex med flere samtidig. Men hvis jeg blir ordentlig interessert i en av jentene kutter jeg de andre ut med engang jeg vet det er sikkert at det forholdet tar en mer seriøst vending. Med andre ord; hvis det kun er en flørt som man tidlig ser ikke kommer til å utvikle seg til noe ordentlig - helt greit å ha sex med andre. Med hvis jeg tror det blir seriøst med en av de kutter jeg ut sex med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...